• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Led Stop.

AhmetVeysel53

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
693
Tepkime puanı
15
Puanları
0
Yaş
31

Yorum sizin..
 
ıstıyorummmmm :((((((
 
audi a4 havası vermiş ben beğendim maşallah :masallah :eyv paylaşım için teşekkürler qw
 
audi a4 havası vermiş ben beğendim maşallah :masallah :eyv paylaşım için teşekkürler qw
Aynı düşüncedeyim abi çok harika bi görüntü olmuş gerçekten maalesef Türkiye'de Fluence üzerine yok denecek kadar az modifiye uygulaması var.
 
Çok Harika Durmuş , Fluence Olanlar Uygulamali Bence :eyv
 
Güzel duruyor bence araç sahipleri hemen yapmalı :)
 
E-bayde captur için var bu işi yapacak aparatlardan ama peyder pey almayı düşündüm ben :-)
 
Bizim araçlara da uygulamak lazım..:eyv
 
Aslında şöyle bi büyük toplantı yapılacağı zamana yetişecek şekilde sipariş versek buluşmada da uygulasak :-)
 
Geri
Üst