Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Fluence uğultu sesi

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    24
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen

    Fluence uğultu sesi

     
    iyi günler arkadaşlar.2012 model edc 160 bin km olan fluence aracımda akşam sessizliğinde fark ettiğim uğultu sesi tüm camların kapalı olup arka camı açtığımızda kesik kesik gelen ses gibi bir ses geliyor.Bu ses sol ön taraftan yani şoför tarafından geliyor gibi ben teker bilyalarından kaynaklanacağını düşündüm yalnız usta şanzıman bilyasından dedi aracı servise götürdüğümde aynı cevabı onlardan aldım yalnız şanzıman geçişlerinde,durduğum yerde vites değiştirdiğim zaman hiç bir sorun yok başka bi ustaya sorduğumda bunlarda bilya denen parça yok dendi ne yapacağımı anlayamadım yardımcı olursanız çok memnun olurum

  2. Teşekkür esinti_58 Mesaja Teşekkür Etti.
  3. #2
    toggykaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2014
    Yaş
    43
    Mesajlar
    94
    Teşekkür / Beğen
    bende de vardı o ses aks bilyası değişti. 150 filan tuttu sonrasında ses kesildi. basitbir işlem. fakat bilyayı orjinal al yoksa az zaman sonra yine o sesle uğraşmaya başlarsın.

  4. Teşekkür sempati1905 Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğenmeme sempati1905 disliked this post
  5. #3

    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    24
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen
    teşekkür ederim yarın tekrar kontrole götürücem aracı ustaya bu konuyuda bildiririm

  6. #4

    Üyelik tarihi
    Aralık.2016
    Yaş
    31
    Mesajlar
    44
    Teşekkür / Beğen
     
    bendede vardı. garantiden yakıt geri dönüş hortumunu değiştirdiler düzeldi. Ama hortum 1000tl'den daha fazla sanırım. Montajıda kolay değil.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •