Sayfa 1 Toplam 31 Sayfadan 123411 ... SonuncuSonuncu
Toplam 305 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ZLZ Coupe - Boya aşamaları

  1. #1
    karpuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    429
    Teşekkür / Beğen

    Smile ZLZ Coupe - Boya aşamaları

     
    Daha detaya dalınacak. Gidip üşenmeden tarif ettim. Tam istediğim gibi olmadıktan sonra boyanmasının anlamı yok değilmi










  2. #2
    hakanbalkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    anaaaaamm!!!!
    roll lerde 1 boy geridesin abi kafadan

  3. #3
    RenaultSporT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    993
    Teşekkür / Beğen
    arac adeta yamalı bohcaya dönmüs ama güzel
    işe baslanmıs sonucta arkası gelir bu hafta

  4. #4
    gergin beygir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Abi o arka tampondaki LPG dolum kapağınıda söktür bence görünmeyen bi yerde daha iyi durur..

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    vayy bee benim ZZ'den beter yamalamışlar kızamık olmuş gibi kilosu arttı ZLZ'nin

    logo iptalleri olucakmı

  6. #6
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen
    Bosa tarif etmissin. Apo abi isini bilir

  7. #7
    Mesut ŞEN - ESKİŞEHİR
    mesut026 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    549
    Teşekkür / Beğen
    aynı benim megane gibi olmuş ama bittiğinde harika olur emin ol

  8. #8
    karpuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    429
    Teşekkür / Beğen
    Logo iptali vs düşünmüyorum sadece renault yazısı biraz yukarı taşınıp belki altına sport logosu eklenebilir LPG dolum ağzı tampon altına alınacak ama tampondaki eki sökmemiz lazım. Oda olacak iş değil çok kuvvetli yapışmış. En güzeli tamponu değiştirmek. Eren tarif etmicem ama başında durup şurası şöyle burası böyle olsun demeyincede olmuyor. Mesela antenin altındaki çürüğe hiç ellememişler. Abdullah usta sanırım Trabzonlu olan bana bişey demediler dedi. Yan marşbiyeldeki ezikte öyle. Yani orda ilgilenecek birinin olması lazım ama maalesef. Olmadı arabayı aldıktan sonra kendim tampon vs ayarlayıp bir inceden boya faslı daha yapacağım.

  9. #9
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.032
    Teşekkür / Beğen
    onlar boyaci adam kaportaci degil ben kaporta islerini yaptirip teslim ettim jilet gibide cikti

  10. #10
    Mesut ŞEN - ESKİŞEHİR
    mesut026 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    549
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı PULAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Logo iptali vs düşünmüyorum sadece renault yazısı biraz yukarı taşınıp belki altına sport logosu eklenebilir LPG dolum ağzı tampon altına alınacak ama tampondaki eki sökmemiz lazım. Oda olacak iş değil çok kuvvetli yapışmış. En güzeli tamponu değiştirmek. Eren tarif etmicem ama başında durup şurası şöyle burası böyle olsun demeyincede olmuyor. Mesela antenin altındaki çürüğe hiç ellememişler. Abdullah usta sanırım Trabzonlu olan bana bişey demediler dedi. Yan marşbiyeldeki ezikte öyle. Yani orda ilgilenecek birinin olması lazım ama maalesef. Olmadı arabayı aldıktan sonra kendim tampon vs ayarlayıp bir inceden boya faslı daha yapacağım.
    bence logo iptali yap yarın benim önceki arabanın resimlerini bulup paylaşırım belki hoşuna gider benim arabada aynı renkti en azından fikir olur

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •