Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: nası ya?

  1. #1
    bigkecemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    21
    Teşekkür / Beğen

    nası ya?

     
    Sealm arkadaşlar...
    Biri bunu bana açıklayabilir mi ?

  2. #2
    car_club22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    25
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Olabilir bence, bizim araba 6600 D/DK da 200 Kilometre hıza ulaşıyor

    1998 Renault 19 Europa Sedan 1.6 RNE 80Hp 8V Carburettor A.C. 375.000+ KM

    I MY
    R19


  3. #3
    bigkecemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    21
    Teşekkür / Beğen
    bendekinin daha 155 i geçtiğini görmedim dewir saati takılıyo 4500 dewire

  4. #4
    Ünal BAL - TRABZON
    lordpozzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    535
    Teşekkür / Beğen
    araç chipli olmalı 4 vites hızlanması çok seri
    61 KP 867

  5. #5
    Lnc59Clio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2011
    Yaş
    28
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    muhtemelen yokuş aşağa basıyo

  6. #6
    bigkecemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    21
    Teşekkür / Beğen
    4 de benimkide tatmin ediyo kolbastıya yakın ama 5 de uzun hawa çekiyo

  7. #7
    T.C. Vatandaşı
    AlperB. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    31
    Mesajlar
    420
    Teşekkür / Beğen
    tamam bu biraz süratli ama seninkide 155i geçmiyosa bir skntı vardır

  8. #8
    bigkecemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    33
    Mesajlar
    21
    Teşekkür / Beğen
    ne gibi bişe olabilir acep ? onfused:

  9. #9
    Kerem Uluca
    cold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2011
    Yaş
    30
    Mesajlar
    587
    Teşekkür / Beğen
    senin aracında k7m varsa 5500 devir e geldimi kesiciye girmeli 4500 de giriyosa kesiciye bi sorun vardır benim meggyle 5500 devide 192 sorunsuz gösterdim onu bi kontrol ettir
    • Zeka bir arabanın beygir gücü gibidir.Sadece potansiyeldir.Motoru güçlü bir araba kötü kullanılabilir.Düşünme becerisi araba kullanma becerisine benzer.Öğrenmeniz gerekir...


  10. #10
    Melih LALE
    *MELiH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.550
    Teşekkür / Beğen
     
    bnm k7m 5800 6000 de kestiriyo. deviri ama bu aracın bu hızlara çıkması hiç inandırıcı değil. ben 200 ü geçmez diye düşünüyorum. 185 186 km leri gördüm LPG de
    __________MELIH LALE

    Soru ve Sorunlarınız için : adminmelih@renaultfanclub.com

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •