• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

nası ya?

bigkecemen

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Sealm arkadaşlar...
Biri bunu bana açıklayabilir mi ?
megane 1.6 8v top spedd - YouTube
 
Olabilir bence, bizim araba 6600 D/DK da 200 Kilometre hıza ulaşıyor :)
 
bendekinin daha 155 i geçtiğini görmedim dewir saati takılıyo 4500 dewire :D
 
araç chipli olmalı 4 vites hızlanması çok seri
 
muhtemelen yokuş aşağa basıyo :D
 
4 de benimkide tatmin ediyo kolbastıya yakın ama 5 de uzun hawa çekiyo :D
 
tamam bu biraz süratli ama seninkide 155i geçmiyosa bir skntı vardır :)
 
ne gibi bişe olabilir acep ? :confused:
 
senin aracında k7m varsa 5500 devir e geldimi kesiciye girmeli 4500 de giriyosa kesiciye bi sorun vardır benim meggyle 5500 devide 192 sorunsuz gösterdim onu bi kontrol ettir :)
 
bnm k7m 5800 6000 de kestiriyo. deviri ama bu aracın bu hızlara çıkması hiç inandırıcı değil. ben 200 ü geçmez diye düşünüyorum. 185 186 km leri gördüm LPG de
 
Geri
Üst