Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Acil yardim lütfen

  1. #1
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen

    Post Acil yardim lütfen

     
    MRB ARKADAŞLAR 1999 MEGANE COUPE 1.6 8V ARACIMIN İÇ SİGORTA KUTUSU ARIZA YAPTI ÇIKMA KURCALANMAMIŞ BİR ADET BULDUM YALNIZ ŞÖYLE BİR SORUNLA KARŞI KARŞIYAYIM ALDIGIM YER SİGORTA KUTUSUNUN İÇİNİ AÇMAMAK KAYDI İLE İADE KABUL EDİYOR BİR SORUN ÇIKARSA.USTAMINDA DEDİĞİ KUTUNUN İÇİNİ AÇIP ARACA TANITIM YAPICAM DİYOR GERÇEKTEN SİGORTA KUTUSUNUN İÇİ AÇILMASI GEREKİYORMU. BAŞKA BİR USTADA AÇMAK GEREKMİYOR DEDİ ARADA KALDIM.DAHA ÖNCE BU SORUNLA KARŞILAŞANLAR VARSA BİLGİSİ OLAN VARSA LÜTFEN YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN.BU FORUMDA ÇOK ŞEY OKUDUM ÖĞRENDİM LÜTFEN YARDIM. SAYGILAR....

  2. #2
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen
    yokmu kimse......

  3. #3
    Kaan ÖNTAN
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    4.543
    Teşekkür / Beğen
    Megane Coupe İle İlgili Pek Bir Bilgim Yok Ama Mantıken Açılmaması Gerek Sigorta Kutusunun.

    Alıntı ROADFOX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rus ajanımıdır nedir anlamadımki
    Alıntı vahapaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boşuna rus ajanı denmiyor anlaşılan

  4. #4
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen
    benimde mantıgım o yönde inşallah öledir başka yorum yokmu arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan yarın taktırıcam lütfen yardım

  5. #5
    Ersin ŞENTÜRK
    Solenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6.114
    Teşekkür / Beğen
    Sigorta kutusunun içini açmaktan kastedilen ikiye ayrılması mı?

  6. #6
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen
    Evet ikiye ayircakmis yani kutuyu acicak usta mantikli gelmiyor bana yarin taktirmam gerekiyor ne yapacagimi anlamis degilim

  7. #7
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen
    Arkadaşlar yokmu bu konuya açiklik getiricek kimse........

  8. #8
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen
    Güncellll.... hadi ama yokmu şu derdime derman olcak kimse...

  9. #9
    babyolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Yalnız sigorta kutusu araca nasıl tanıtılır ki? O zaman açmaya gerek yok diyen ustaya götürün işte

  10. #10
    cengizbey_13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    64
    Teşekkür / Beğen
     
    Teşekkür ederim banada saçma geldi içinin açilmasi ama yinede bu konuda bilgisi olan vardir sabah foruma tekrar bakarim yorum yoksa gider içini açmayan ustaya taktiririm..

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •