Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Coupe Sunroof Tamiri

  1. #1
    Cantekin YAVUZ
    cantekin67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    647
    Teşekkür / Beğen

    Coupe Sunroof Tamiri

     
    Merhaba Arkadaşlar,
    Cumartesi günü Sunroof Tamiri için Ankara'ya gelme ihtimalim var. Önerebileceğiniz, çalışma şeklini bildiğiniz (randevulu-randevusuz) yerleri söylerseniz memnun olurum.

    İyi günler.
    "R" IDE


  2. #2
    RENAULT MAİS SERVİS DANIŞMANI
    Onur Gönüllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6.192
    Teşekkür / Beğen
    bekleriz kardeşim çaya ama sunroof tamiri yok bizde [MENTION=1391]EVREN TOPCU[/MENTION] belki yardımcı olabilir..
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

  3. #3
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    senin sunroof'unun yetkili servisi olan doğrudan şaşmaz ankasunroof ufuk bey'le iletişime geçersen yardımcı olur - 03122780075. neziroğlu dahil olmak üzere bir çok renault servis sunroof tamirini burada yaptırıyor. bizim coupelerin sunroofları da ellerinden geçmiştir.

    sadece ayaklar kırıksa 250 tl
    motor dişlisi değişecekse 150 tl
    ayaklar kırıksa ve dişli kontrol edildiğinde değişmesi gerekiyorsa her ikisi 300 tl. ayrı ayrı yaptırırsan yukarıdaki fiyatları baz almalısın.

    işçilikleri 4*4'lük. 15 dk'da tavan döşemeni pürüzsüz alırlar aşağıya. yarım günde de aracı teslim ederler (randevulu gidersen).

    not: forumda sunroof tamiri vs olarak konu aratırsan, benim daha önce yazdığım detaylı yorum ve fotoğrafları görürsün

    geçmiş olsun..
    TRS Coupé

  4. #4
    Cantekin YAVUZ
    cantekin67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    647
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Onur GONULLU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bekleriz kardeşim çaya ama sunroof tamiri yok bizde @EVREN TOPCU belki yardımcı olabilir..
    Gelirsem zaten uğrarım kardeşim.

    Alıntı TRSemih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin sunroof'unun yetkili servisi olan doğrudan şaşmaz ankasunroof ufuk bey'le iletişime geçersen yardımcı olur - 03122780075. neziroğlu dahil olmak üzere bir çok renault servis sunroof tamirini burada yaptırıyor. bizim coupelerin sunroofları da ellerinden geçmiştir.

    sadece ayaklar kırıksa 250 tl
    Yarım kalkıyor, tamamen açılmıyor, sanırım yalnızca ayaklar kırık.
    "R" IDE


  5. #5
    Burak ÖZKAN
    croman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2011
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.063
    Teşekkür / Beğen
    aynen öyle ayak kırılmış.ebayı ziyaret ederseniz aslında metal ayakları yapmışlar satıyorlar kendimiz yapabilirmiyiz acaba :
    42 BRU 09 M.Coupé




  6. #6
    RENAULT MAİS SERVİS DANIŞMANI
    Onur Gönüllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6.192
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı cantekin67 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gelirsem zaten uğrarım kardeşim.



    Yarım kalkıyor, tamamen açılmıyor, sanırım yalnızca ayaklar kırık.

    50728921.. telefonun ucundayım.
    Konu Onur Gönüllü tarafından (25.Şubat.2013 Saat 17:08 ) değiştirilmiştir.
    Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene

  7. #7
    ERKAN SARIGÜL
    dexterite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    308
    Teşekkür / Beğen
    renault megane sunroof feet | eBay
    ihtiyacın olan parçalar bunlardan biri ya dişli yada ayaklar geçende benimde dişli çatladı.bulgaristandan komple motor getirttim.fakat sonradan ebayda dişli(6$) ve ayakları(18$) fiyata buldum.sağlık olsun dedim.şimdi komple bir motor yedek parça olarak elimde kaldı.dişliyi ben kendim değiştirdim.ayakların sökülmeside çok zor gibi gözükmüyor.eğer bu iş için çok para harcamak istemiyorsan bence ebaydan kendin tedarik et derim parçaları.
    santral garajda postanenin arkasında hakkı usta var herkes bilir oralarda önce ona uğra hangi parçalar lazım öğren eğer ayaklarsa ebaydan al bence.tabiki karar senin yardımımız olursa ne mutlu...
    Konu dexterite tarafından (25.Şubat.2013 Saat 19:10 ) değiştirilmiştir.

  8. #8
    Cantekin YAVUZ
    cantekin67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    30
    Mesajlar
    647
    Teşekkür / Beğen
    Eyvallah kardeşim,
    Çok teşekkür ederim.
    "R" IDE


  9. #9

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2012
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı croman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen öyle ayak kırılmış.ebayı ziyaret ederseniz aslında metal ayakları yapmışlar satıyorlar kendimiz yapabilirmiyiz acaba :
    kendiniz değiştiremezsiniz çok zor. en güzeli işten anlayan iyi bir ustaya gitmenizi öneririm

  10. #10

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2012
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı cantekin67 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyvallah kardeşim,
    Çok teşekkür ederim.
    can kardeşim slmlar umarım sunroofunda bir sorun yoktur? aydın taraflarından geçersen beklerim çay içmeye

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •