Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: F7R'ımızın bakımını yaptırdık

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen

    Thumbs up F7R'ımızın bakımını yaptırdık

     
    Bugün 10 bin kmlik son bakımımızı yaptırdık pamuk gibi olduk

    Ön balata takımı ; 60 TL
    Sol rot başı ; 25 TL
    Sol tabla burcu ; 20 TL
    Viraj demir lastikleri ; 15 TL
    Buji takımı ; 60TL
    Yağ filtresi ; 15 TL
    Benzin filtresi ; 15 TL
    Polen filtresi ; 25 TL
    LPG filtresi ; 40 TL
    Şanzuman yağı ; 5TL
    Elf Moligraf F1 motor yağı (5lt) ; 90 TL

    Rot balans işçilik ; 20 TL
    Usta işçilik ; 50 TL

    Toplam ; 440 TL ohh miss :aytuğ hafifledik sağolsun.

    Gaz kelebeği, hava filtresi temizliği benden eşantiyon
    Konu onurssxx tarafından (31.Mart.2013 Saat 20:22 ) değiştirilmiştir. Sebep: eklenenler

  2. #2

    Aykut Karabulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    54
    Mesajlar
    11.514
    Teşekkür / Beğen
    Güle, güle kazasız, belasız iyi günlerde kullanmanı dilerim.

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen
    Teşekkürler Aykut abi sağol

  4. #4
    aleza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Mesajlar
    29
    Teşekkür / Beğen
    Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin kardeşim. Bizim bakımlarda yaklaşıyor

  5. #5
    T.C. Vatandaşı
    Kadir Salim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    7.392
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlı olsun Abi , güle güle bin F7R ne
    __________________________________________________ _______

    Drive the change...

  6. #6

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı aleza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin kardeşim. Bizim bakımlarda yaklaşıyor
    Sağol kardeşim , bakım candır can, bakarsan bağ olur bakmazsan vur beline kazmayı :aytuğ
    Alıntı Kadir Salim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Abi , güle güle bin F7R ne
    Eyvallah kardeşim Eh izindeyiz artık 20 gün baya binicez artık yeter yattığı

  7. #7
    ZgN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nisan.2011
    Yaş
    30
    Mesajlar
    706
    Teşekkür / Beğen
    ohh miss benimde yaklaşıyo bakımlarım
    2.0 İDE-VVR Coupé

  8. #8

    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    639
    Teşekkür / Beğen
    Mübareğin yağ tankı yakıt deposu gibi dolmak bilmedi

  9. #9
    Tunahan ÖZGENÇ-Trabzon
    tozgenc61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    173
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı onurssxx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mübareğin yağ tankı yakıt deposu gibi dolmak bilmedi

    Aynen katılıyorum

    Hayırlı olsun bi 10 bin kafa rahat binersin kazasız belasız inşallah.
    ​61 LH 592

  10. #10
    memo_16
    Guest
     
    kafanız rahatlamıştır güle güle rahat rahat kullanın

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •