Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 34 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: YZM 72'ye MEGANE III Coupe Maşpieli

  1. #1
    onur2ran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen

    YZM 72'ye MEGANE III Coupe Maşpieli

     
    MeganeIII Coupelerin maşpielini F7R taktık( fiber dökme).
    Extra arka cam üstüne ek yapıldı..

    Cam üstü ek parçanın fiber döküm aşamalarını ve bugün takılan bantlı montaj fotolarını hemen paylaşayım.

    Fiber dökülecek kalıp yüzeyi önce temizleniyor


    Yüzey yağlanıyor


    Yağlanan yüzeye yapıştırıcı kimyasal sürülüyor


    Fiberglas malzeme


    Fiber malzeme önce kenarlara yapraklar halinde döşeniyor


    Orta katta döşendikten sonra,Sertleştirici kimyasal sürülüp kurumaya burakılıyor.


    Boyadan çıkmış halleri



    Montaj.Ertesi güne kadar bantlı duracaklar.



    ÖN LİP NEDEN SÖKÜLDÜ Kİ???

  2. #2

    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    34
    Mesajlar
    138
    Teşekkür / Beğen
    emmi süpersin ya.

    ön lipe cevap +3 bg

  3. #3
    ÖzgürYaşam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Valla süpersin söyleyecek kelime yok başka

  4. #4
    ApSUVai
    Guest
    LAguna lipi taklcak herhalde hayırlı olsun abı cok guzel hersey guzel ama farlarını beyenemıyorum hıc :S:S:

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.129
    Teşekkür / Beğen
    Maşallah abi yakışmış..
    Kim döktü ve maliyeti nedir..Bende rs marşbiyel döktürücem bu gidişle çıkmasını bulamadık

  6. #6
    onur2ran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Dream + Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmi süpersin ya.

    ön lipe cevap +3 bg
    Lip= to be continued

  7. #7
    ÖzgürYaşam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Valla banada arka cam üstü r26 olanından döktürseniz acayip makbule geçer

  8. #8
    onur2ran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı muratcantona Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    LAguna lipi taklcak herhalde hayırlı olsun abı cok guzel hersey guzel ama farlarını beyenemıyorum hıc :S:S:
    Tiyo vereyim laguna lip değil.

    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah abi yakışmış..
    Kim döktü ve maliyeti nedir..Bende rs marşbiyel döktürücem bu gidişle çıkmasını bulamadık
    Armağan, Levent döktü İvedik de (lecsport)ikisi boyasız 100lira

  9. #9
    Jokey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    528
    Teşekkür / Beğen
    Valla cok $ık hakikaten hayirli ugurlu olsun abi Lip +3 beygir aynen

  10. #10

    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1.129
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı onur2ran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tiyo vereyim laguna lip değil.


    Armağan, Levent döktü İvedik de (lecsport)ikisi boyasız 100lira
    Onda clio rs'lerin kalıbı da var diye duymuştum..İyi abi pahalı değilmiş ya fiyata şaşırdım

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •