Sonuç: Sizce hangisi kararsız kaLım?

Katılımcı sayısı
6. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Megane 1 coupe mi?

    5 83,33%
  • Laguna 1999?

    1 16,67%
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Coupemi sattım araç tavsiyesi Lütfenn

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    16
    Teşekkür / Beğen

    Coupemi sattım araç tavsiyesi Lütfenn

     
    Merhaba arkadaşLar 99 modeL megane coupe mi sattım 192 binde!.. aklımda yine 4 kapısı vardı ama yine gözüm coupeye gidiyorr.. sahibinden e de baktım çok bişi yok.. tavsiyeniz olursa biLgi Lütfen.. asLında Laguna da ilgimi çekiyor.. binen varsa tavsiye Lütfen.. şimdiden teşekkürLer

  2. #2
    Ahmet Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2014
    Yaş
    24
    Mesajlar
    477
    Teşekkür / Beğen
    15 bin lira civarında bi bütçeniz varsa 1.4 clio felan alabilirsiniz 2002 2003 model filan 4 kapısılıda var coupe'ta var. bi göz gezdirin derim hemde model yükseltmiş olursunuz..
    AD 8139
    SÜMBÜL



  3. #3

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    16
    Teşekkür / Beğen
    ​teşekkürler.. asLında clio düşünmüyorum modeL yükseLtmek tabikide mantıklı bi tercih olur ama yine gözüm coupe ye kayıyor..

  4. #4
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7.129
    Teşekkür / Beğen
    Asıl soru şu ne amaçlıyorsun kullanımda ? kişisel mi aile için mi araç arıyorsun ? ihtiyacın ve bütçene göre araç yelpazesi geniş çünkü
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  5. #5
    Yusuf AKDOĞAN
    2007 Symbol 1.5 dCi

    *Danube - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.359
    Teşekkür / Beğen
    Ne tavsiye etsekte anladığım kadarıyla senin gönlün Megane Coupe'den yana

  6. #6

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    16
    Teşekkür / Beğen
    Murat abi bi eşim var iki kişiyiz aslında yani ama biLmiyorum yani geniş araba da seviyorum küçükte.. ortası pek hoşuma gitmiyor zaten şu sıralar turizimde çaLıştığım için bi işe gidip geLiyorum aslında sadece..
    AYNEN HAKLISIN YUSUF ABİ

  7. Beğeni KaRaHaN liked this post
  8. #7
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    7.129
    Teşekkür / Beğen
    Eğer kısa zaman içinde bir çocukda düşübmüyorsan hevesini al ama sonra gene dört kapı mecburiyet
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  9. #8

    Üyelik tarihi
    Mayıs.2014
    Yaş
    31
    Mesajlar
    16
    Teşekkür / Beğen
    Sorma abi ya henüz coupe yüzünden düşünmüyoruz

  10. #9
    Halil YEŞİLYAPRAK
    Efsane R9 Kaptanı
    *Renault9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    30
    Mesajlar
    8.211
    Teşekkür / Beğen
    2.0 RXT 140 hp laguna alın derim.Ama sizin aklınız hala coupede.

  11. #10
    Tayfun SÖYLEMEZ
    ByTyFn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    31
    Mesajlar
    8.052
    Teşekkür / Beğen
     
    Coupe Çok Daha İyi
    http://www.renaultfanclub.com/image....ine=1416790926

    ***** RENUALT MEGANE 2 SEDAN RS *****


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •