Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Lambalarda araba stop etme sorunu

  1. #1
    xelyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    43
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğen

    hımm Lambalarda araba stop etme sorunu

     
    Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım. bir hafta önce 2001 model megane 1,6 coupe btv aldım. OTOMATİK ŞANZIMAN aracın kilometresi 201.000de. VE ARAÇ LPGli

    sıkıntı ise şu. aracı yaklaşık olarak 1000 km adanadan izmire getirdim. sadece konyada bir kez lambalarda stop etti normal dedim geçtim.
    fakat daha sonra izmirde aracı lpde kullanırken.

    kırmızı ışıkta araç D de iken frene bastıgımda yaklaşık 50 saniye 1 dk sonra araç stop ediyor kendiliğinden.
    ve bunu arka arkaya yol boyunca istikamet üzerinde ne kadar lamba varsa tekrar ediyor oldukca sıkıntılı bir durum lamba yanmasın diye dua ettirmeye başlıyor insanı.

    bunun üzerine aracı tamirciye götürüp bilgisayara bağlattım fakat bir sorun cıkmadı sadece tamirci aracın devrini yükseltip biraz yolladı.ve tamirci aracı test ederken onun kullanımı esnasında bu sorunu yapmadı.

    -bana birkerede lpgciye götürmemi söyledi. bende lpgciye götürdüm.
    -lpgci aracı bilgisayara bağlamadan önce bir süre aracı benzinde kullanmamı söyledi ve lpgyi devre dışı bıraktık.

    ve sonrasında yaklaşık 300 km sorunsuz gittim tam sorunu yavaş yavaş anlıyoruz derken bu sabah benzindede bir kez aynı sorunu yaptı.fakat bu kez lambalarda 1 dk değilde daha uzun 2,5 -3 dk falan durduğumda yaptı bu sorun.araç d iken ayagım frendeyken araba stop ediyor.
    bunun üzerine suanda arabayı lambalarda N ye boşa alıp denediğimde sorun cıkarmadı, fakat sonuçta insanın canını sıkan bir konu.

    üstelik araba çalısırken genel olarak çoğunlukla 3 kerede marj alıyor.buda cabası tabii.

    şimdi az önce gazcıya tekrar götürdüm.
    aracı lpg bilgisayara bağladılar

    ve sorunun devirmetreden olduğunu ve onun değişmesi gerektiğini yenisinin 250-300 tl olduğunu bu değişirse sorunun cözüleceğini söylediler

    kararsızım. sizden yorumlarınızı bekliyorum.

    aracaı otomatik sanzıman lpgli olan başka kişilerde araç d trafik ışıklarında beklerken stop etme sorunu yaşayan varmı ,,, yaşayan varsa nasıl çözdü. bilgi verebilirmi? şimdiden teşekkürler.



    Konu xelyum tarafından (25.Mayıs.2015 Saat 14:26 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    xelyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    43
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğen
    hiç böyle bir sorun gelmedi galiba kimsenin başına

  3. #3
    Atakan42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2014
    Yaş
    24
    Mesajlar
    5
    Teşekkür / Beğen
    Benzer olarak zaman zaman benim aracımda kırmızı ışıkta beklerken aniden devir düşüyor ve otomatik vites arıza ışığını yakıyor. Tekrar çalıştırdığımda ise sonraki ışığa kadar sorun çıkarmıyor. Sorunu ne zaman çıkaracağını vites değişmesi kararsızlığından ve nadiren teklemesinden anlayabiliyorum. Yarın servise götüreceğim işe yarar bir şeyler öğrenirsem bilgi veririm.

  4. #4

    Üyelik tarihi
    Ekim.2014
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen
    Ben aynı sorunu yaşadım. 3 ay önce yaptırdım ve hala sorunsuz kullanmaktayım. Bende de ilk olarak gaz kelebeği filan temizlendi bundandır filan diye ama çare olmadı. En son detaylı bir inceleme yapıldı. Araç antifiriz kaçırıyordu hortumun motor kısmına doğru giren bir tarafından. Bu da aşşasında bulunan manyetik kaptörü bozmuş. Manyetik kaptör değiştikten sonra sorun halloldu. Sizin gibi bu sorunu yaşayıp boş yere bir sürü masraf yapan insanlarlar var. Ben ilk olarak mayetik kaptöre bakttırın derim. Birkaç forumda da ayı şekilde sorun yaşayanların manyetik kaptörden yaşadığını okudum.

    Fiyat soracak olursanız yanlış hatırlamıyorsam 40-50 tl civarı bir şey tutmuştu.

  5. #5
    xelyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    43
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı onur520 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aynı sorunu yaşadım. 3 ay önce yaptırdım ve hala sorunsuz kullanmaktayım. Bende de ilk olarak gaz kelebeği filan temizlendi bundandır filan diye ama çare olmadı. En son detaylı bir inceleme yapıldı. Araç antifiriz kaçırıyordu hortumun motor kısmına doğru giren bir tarafından. Bu da aşşasında bulunan manyetik kaptörü bozmuş. Manyetik kaptör değiştikten sonra sorun halloldu. Sizin gibi bu sorunu yaşayıp boş yere bir sürü masraf yapan insanlarlar var. Ben ilk olarak mayetik kaptöre bakttırın derim. Birkaç forumda da ayı şekilde sorun yaşayanların manyetik kaptörden yaşadığını okudum.

    Fiyat soracak olursanız yanlış hatırlamıyorsam 40-50 tl civarı bir şey tutmuştu.


    verdiğiniz bilgiler için çok tesekkür ederim.peki sonrasında hiç bu sorun yaşanmadımı?

  6. #6
    xelyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    43
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı onur520 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aynı sorunu yaşadım. 3 ay önce yaptırdım ve hala sorunsuz kullanmaktayım. Bende de ilk olarak gaz kelebeği filan temizlendi bundandır filan diye ama çare olmadı. En son detaylı bir inceleme yapıldı. Araç antifiriz kaçırıyordu hortumun motor kısmına doğru giren bir tarafından. Bu da aşşasında bulunan manyetik kaptörü bozmuş. Manyetik kaptör değiştikten sonra sorun halloldu. Sizin gibi bu sorunu yaşayıp boş yere bir sürü masraf yapan insanlarlar var. Ben ilk olarak mayetik kaptöre bakttırın derim. Birkaç forumda da ayı şekilde sorun yaşayanların manyetik kaptörden yaşadığını okudum.

    Fiyat soracak olursanız yanlış hatırlamıyorsam 40-50 tl civarı bir şey tutmuştu.


    ayrıca aracı suan tüptemi yoksa lpgdemi kullanıyorsunuz

  7. #7

    Üyelik tarihi
    Ekim.2014
    Mesajlar
    10
    Teşekkür / Beğen
    Manyetik kaptor değiştikten sonra bir daha boyle bir sorun yaşamadim. Şuan LPG de kullaniyorum. Hicbir sıkıntı yok.

  8. #8
    xelyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    43
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğen
    arkadaşlar sorun elektik tesisatının eskimesinden kaynaklı dediler.bugun bıraktık aracı komple elektrik tesisatının kablolarını değiştiryorlar.ondan yapıyormuş kablolar cok eski ve saçma sapan bantlanmış açıkta vs..sorun düzelecek dediler. bilmiyoruz bakalım. bilgisayara bağlandı hiçbir sıkıntı yok.hata kodu vermedi.gelişmeleri yazıcam.diğer arkadaşlara faydalı olsun diye

  9. #9

    Aykut Karabulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    54
    Mesajlar
    11.514
    Teşekkür / Beğen
    Sorununuz kaynağının bulunup çözüm yollarının aranmasına sevindim. Gelişmelerden bizleri de haber ederek arkadaşlarımıza da yardımcı olacağınız içinde ayrıca teşekkür ederim.

  10. #10
    xelyum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2015
    Yaş
    43
    Mesajlar
    19
    Teşekkür / Beğen
     
    ARKADAŞLAR
    sorun elektrik tesisatının elden geçmesi ile çözüldü. şuanda bir sıkıntı yok.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •