Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Satılık 4x100 17 İnforged Jantlar

  1. #1
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.047
    Teşekkür / Beğen

    Satılık 4x100 17 İnforged Jantlar

     
    Satma Sebebim Ne Maddi,Nede Manevi,









    4x100 17 7.5 Ofset Et Değeri:44

    Jantların Takımı: 1500Tl Faturası Vs Herşey Duruyor.Lastikler Satılık Değildir.Ama İsteyen Olursada Satabilirim Fiyatını Öldürmemek Kaydıyla

    Önler: Pirelli Pzero Nero Gt 1500 km Dahi Yapmamışdır.Arkalar Kumho Ku-39 600 km Yapmamıştır.Jantlar Araç Üzerinde Takılıdır.

    Jantların Türkiye'de 2.Ci Bir Takımı Yoktur.Markası İNFORGED'Dir.Özel Olarak Getirtilmiş Satıcının Dediği Buydu Diğer Jantlarını Görünce Anladım Bende Hepsinin Özel Olduğunu


    Sadece Jantlar 1000:TL Ciddi Alıcıya Gerçekten İyi Bi İkram Yapıcam

    Takım Olarak İsteyene: 1500:TL

  2. Beğeni GhettoParty liked this post
  3. #2
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.047
    Teşekkür / Beğen
    Günceldirrr. Jantlar 800tl Acil Satmam Lazım...

  4. #3
    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7.129
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlı satışlar olsun muratım
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

  5. #4
    dreamondata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2013
    Mesajlar
    121
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlı satışlar murat konuya salça olmak istemem ama yan çıtaları boyamışsın bizim burda servis harici renk tutturamıyorlar.Acaba hangi renk kodlu alt ve üst boya kullandın ve vernik kodu nedir bizimle paylaşırmısın.
    CLiO 4 icon Tce 900cc Alev Kırmızı

  6. #5
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.047
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı KaRaHaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı satışlar olsun muratım
    Eyw Abim Sağolasın
    Alıntı dreamondata Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı satışlar murat konuya salça olmak istemem ama yan çıtaları boyamışsın bizim burda servis harici renk tutturamıyorlar.Acaba hangi renk kodlu alt ve üst boya kullandın ve vernik kodu nedir bizimle paylaşırmısın.
    Teşekkür Ederim.Kendim Yapmadım Servisde Boyattım Bizzat Plastik Olduğu İçin Çok Hafif Renk Tonu Olabilir Dedi Boyacı Arkadaş Ama Ona Rağmen Renk Birebir Tutdu.

  7. #6
    Onur DİKEL
    FreeCaptiv3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ocak.2011
    Yaş
    26
    Mesajlar
    581
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlı satışlar olsun Murat abi
    Megane 1 Project is Loading...

  8. #7
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.047
    Teşekkür / Beğen
    GünceLLL

    Jant Lastik Ayrı Satılır.Jantlar 600 Lastiklerde 600 En Dip Fiyatıdır İkisininde.

  9. #8
    Mete Gedikbaş drmgedikbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2013
    Yaş
    31
    Mesajlar
    736
    Teşekkür / Beğen
    Mezarcılık gibi olmaz inşAllah ama daha önce girip yazamamıştım yarın evde içişleri bakanıyla konuşup bi de fotoşop yapıp bakacam murat hocam. 1. evlilik yıl dönümü hediyemi bu şekilde istiyim :-)

  10. #9
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.047
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı drmgedikbas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mezarcılık gibi olmaz inşAllah ama daha önce girip yazamamıştım yarın evde içişleri bakanıyla konuşup bi de fotoşop yapıp bakacam murat hocam. 1. evlilik yıl dönümü hediyemi bu şekilde istiyim :-)
    yok hocam olurmu öle şey ben acil sattığım için fiyatı bu kadar düşürdüm hemen satmam lazım.jantın sıfırı 1500 2 lastik aldım 380 faturası duruyor.

  11. #10
    mhurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1.047
    Teşekkür / Beğen
     
    Günceldir...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •