Arama:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: AdnanSim

Arama: Arama işlemi Toplam 0,00 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    30
    Görüntüleme
    6.620

    Anket: Bende oyumu kullandım kime verdiğimi tahmin etmek...

    Bende oyumu kullandım kime verdiğimi tahmin etmek zor değil :) yapılan emeği göz ardı edemezdim.
  2. Cevap
    17
    Görüntüleme
    4.711

    https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1....

    https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1070034_10201394457239852_1478892706_n.jpg?oh=3d8ab1f0f6fd266525707269020403fd&oe=54BFCD1F

    :D
  3. Cevap
    16
    Görüntüleme
    9.284

    *1.4 motor 3000 devirde 90 Km/H *1.6 motor 3000...

    *1.4 motor 3000 devirde 90 Km/H
    *1.6 motor 3000 devirde 105 Km/H
    *1.7 motor 3000 devirde 120 Km/H

    *Bunların az biraz üzeri veya altı olabilir normaldir gösterge hata payı vardır.

    *Araç...
  4. Teşekkür ederiz,sağolun :)

    Teşekkür ederiz,sağolun :)
  5. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4.330

    Çıkmacılara bakın,hatta flash s koltukları...

    Çıkmacılara bakın,hatta flash s koltukları bulabilirseniz temizlerinden çok güzel onlar :) flashlardan bile farklıdır
  6. Cevap
    22
    Görüntüleme
    7.652

    Amin abi çok sağol,saate bi baktık gece 1 olmuş...

    Amin abi çok sağol,saate bi baktık gece 1 olmuş ne ara oldu bizde şaşırdık :D
  7. Cevap
    22
    Görüntüleme
    7.652

    Senlede görüşcektik olmadı başkan :)

    Senlede görüşcektik olmadı başkan :)
  8. Cevap
    22
    Görüntüleme
    7.652

    Renault 11 GTS-Renault 11 Turbo buluşması(Bodrum,Gümbet)..

    Hepinize iyi forumlar :) 06.06.2014 Cuma günü Ferzan abinin Bodrum'da olduğunu duyunca hemen Bodruma gittim,kendisi eşiyle beraber kamp alanındaymış misafirleri oldum sağolsunlar çok iyi karşıladılar...
  9. Cevap
    11
    Görüntüleme
    2.430

    İzmir'de fena sallandık :D

    İzmir'de fena sallandık :D
  10. Cevap
    59
    Görüntüleme
    66.437

    Sabit Konu
    Camlara film şart ya :D

    Camlara film şart ya :D
  11. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3.225

    Deneme amaçlı yapıldığı için yolun müsayitliği...

    Deneme amaçlı yapıldığı için yolun müsayitliği önemli 120de bıraktım zaten :)

    Abim 100le giderken devir saatim 3200devirde oluyor...tam 3000devirde 90..kısadır şanzıman :)
  12. Cevap
    364
    Görüntüleme
    121.245

    Sabit Konu
    Resimin açısı ve kalitesi sebebiyle elimden gelen...

    Resimin açısı ve kalitesi sebebiyle elimden gelen bu kadar :)
    http://imgim.com/344incir4236523.jpg
  13. Cevap
    3
    Görüntüleme
    1.464

    Anlamadığım nokta 0-100 15.29 saniye nası oluyor...

    Anlamadığım nokta 0-100 15.29 saniye nası oluyor ? Test yapıldığı zaman o araç yenidir muhtemelen ve şimdiye göre çok çok daha seridir.Ben 23 sene sonra 11sn elde ettim aynı motorlu...
  14. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3.225

    Aracımın 0-100 videosu buyrun :)

    Abiler selam..Ufak bir deneme yapayım dedim bir elle kamerayı tutup diğer elle direksiyonu tutup aynı zamanda vites değiştirmek zor olsada 11 sn elde ettim :D

    1991 Model 1.4 orjinal motoru...
  15. Cevap
    16
    Görüntüleme
    57.192

    Babam arabayı aldığından beri aşşağı yukarı 15-16...

    Babam arabayı aldığından beri aşşağı yukarı 15-16 seneden beri 3000-5000km arasında yağını ve yağ filtresini değiştirir.Bu nedenle orjinal motoru üzerinde ve hiç açılmadı..Eski modelli arabalarımızda...
  16. Cevap
    14
    Görüntüleme
    4.111

    Orjinalden RAT style olmuş bu :D

    Orjinalden RAT style olmuş bu :D
  17. Cevap
    4
    Görüntüleme
    1.661

    Siyah araca siyah jant çoğu zaman yakıştırıyorum...

    Siyah araca siyah jant çoğu zaman yakıştırıyorum bunada yakışmış,sadece ön farlar biraz garip geldi :)
  18. O nasıl bir iş öyle ya

    O nasıl bir iş öyle ya
  19. Geçmiş olsun :( önüne gelene ehliyet verince...

    Geçmiş olsun :( önüne gelene ehliyet verince durum bu oluyor
  20. Cevap
    9
    Görüntüleme
    3.225

    2 tekerde kaza yapma ihtimalin daha az özellikle...

    2 tekerde kaza yapma ihtimalin daha az özellikle kuvvetli bir motorlarda en ufak bişeyde gücüyle o aksilikten hızla kurtulabilirsiniz..ama kaza yaptıktan sonra hasar alma oranınız arabaya göre daha...
  21. Cevap
    10
    Görüntüleme
    6.258

    Eyvallah sağolasın,bu yüzden tüp taktırmıyoruz :D

    Eyvallah sağolasın,bu yüzden tüp taktırmıyoruz :D
  22. Cevap
    10
    Görüntüleme
    6.258

    Haftasonu İzmirden Balıkesire gittim 50 lira...

    Haftasonu İzmirden Balıkesire gittim 50 lira benzin aldım,175km Balıkesir ertesi günüde o benzinle çarşıya indim dur kalk biraz trafik oldu aşşağı yukarı 185km falan yaptım 50 lira benzinle :)
    ...
  23. Cevap
    7
    Görüntüleme
    3.483

    Sorunu buldumm :D benden kaynaklı birazda...

    Sorunu buldumm :D benden kaynaklı birazda arabadan şöyle ki; Ben 1.vitesten 2.vitese alırken vites kolunu çok sola yatırıyormuşumm orda fiberinde bi aşınma varmış oraya takılıyormuş.artık 1.vitesten...
  24. Cevap
    7
    Görüntüleme
    3.483

    Yüksek devirde 2.vitese girmeme sorunu ??

    Abiler iyi gunler..Sorun su sekilde gecen hafta valeo marka baskı balata aldim sifir ve onu taktik arabaya.debriyaj baya yumusadi cekisi falan baya farketti.ama eskidende olan bir sorunu devam...
  25. Cevap
    8
    Görüntüleme
    2.940

    Sağlam motormuş :D

    Sağlam motormuş :D
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Sayfa 1 Toplam 20 Sayfadan 1 2 3 4