Kadjar'da tespit edilen arizlari burada toplayalim

brawogt

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
303
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
DEĞERLİ ARKADAŞLAR,

Ortalama herkes 85-110 bın tl arası para verdiğimiz veya vereceğimiz KAdjar'ın arızalarını tek bir noktada toplamaya ne dersiniz?

Şu ana kadar gelen arıza bıldırımını Eyupcelik kuıllanıcısı 13 Temmuz'da yaptı.

Bence aracı alan herkesin bu kontrolü yapması iyi olur.

Araç kırmızı ışıkta veya kısa süreli durmalarda Star Stop devreye girdiğinde arkadan gelen sese kulan vermeniz gerekmektedir.hımm

Gıcırtı benzeri ve oldukça yüksek gelen bir ses olduğunu söylediler...:(

Genelde star stop çalışmaya başladığında, yani aracı kırmızı ışıkta durdurdunuz 10-15 sanıye sonra arkadan gelen sesi dinlemeniz gerekiyor, yoksa ne ala ama var ise hemen aldığınız yere gitmenizi öneririm...

Servistekiler önemsiz kaliperler sıkıştırıyor ses normal vb. saçmalarlar ise:mad: hemen MAİS'e bildireceğim demelisiniz o zaman sizi ciddiye alıp bakarlar, genelde böyle oluyor... Israrcı olmanızı tavsiye ederim. birde var ise test aracında aynı durumu denemeyi söyleyın eğer test aracında yoksa sizi daha cok dıkkate alabılırler...:cool:

SELAMLAR
 

garip80

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
84
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
44
benim kadjarda da 2 kez motorda hasar riski uyarısı verdi.servise götürdüm yazılım güncellemesi yaptılar şimdilik sorun yok bakıcaz bakalım.
 

Kadjar99

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Mrb

benım aracımda da aynı sorun oluştu, bayıye gıttım starstopta sonrası ses gelıyor dedım önce bu ses normal falan dedıler sonra test aracını kontrol ettıler ses yok. Arac yarım gun kaldı servıste akşam ben aradım kendılerı baktım aramıyorlar. Ses depodan gelıyor şamandıra arızalanmış değişmesi gerekebılır fabrıka ıle görüşüyoruz dediler.
aracı alalı daha 2 hafta olmadı 100 bın tl verdığim aracım sımdı parcamı değişecek bu ne sacmalık!!!!!!!!!

tuketıcı haklarına gore aracın ıadesı veya değişimi talep edebılırmışım... Arac tamır olursa bu hakkımız gıdıyormuş
acıkcası ben aracı ıade etmek ıstıyorum, bu konuda yardımcı olacak hukukı anlamda destek olacak arkadaş var mı???
 

tgunes2003

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
26
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar illaki sorun çıkacaktır. bence çok fazla kafaya takmanıza gerek yok. Bende de aracı aldığım 2. gün motor arıza ışığı yanmıştı ve rölelerden birinin arızalı olabileceği belirtilmişti. ancak sonradan yazılım güncellenerek hata silindi, şimdi ise herhangi bir sorun görünmüyor.

Ayrıca siz sanıyor musunun diğer markalarda böyle sorunlar yaşanmıyor? 8 sene Audi kullandım ve bu 8 senede 2 defa sıfır audi aldım. benzer sorunlar onda da vardı. ben de böyle sorunlar karşısında aşırı tepkiler veriyordum. ancak şunu da bilmeniz gerekir ki bu sorunlar giderilmeyecek sorunlar değildir. ve halledilebilir. aracınızın 3 yıl garantisi bulunmakta ve servis ağı çok yaygın. hele hele tüketicinin korunması hakkında kanun a göre, ilk altı ayda meydana gelecek sıkıntılarda aracın her halükarda ayıplı olduğu kabul edilir. doğal olarak kullanıcı hatası kabul edilemez. bence rahat olun. iyi bir arabaya bindiğinizi unutmayın. bir de Doğuş otoyla muhatap olsaydınız da ne olurdunuz. tek kelime: "Perişan"

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun,

İspat yükü
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Renault iyi markadır. "1.5 dci" efsane motordur. unutmayalım.
 
Son düzenleme:

murat66can

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
661
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
25
Abi ilk çıkan araçlarda hep bu sorun oluyor yada yeni kasalarda bence en doğrusu daima makyajı beklemek :)
 

brawogt

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
303
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Arkadaşlar illaki sorun çıkacaktır. bence çok fazla kafaya takmanıza gerek yok. Bende de aracı aldığım 2. gün motor arıza ışığı yanmıştı ve rölelerden birinin arızalı olabileceği belirtilmişti. ancak sonradan yazılım güncellenerek hata silindi, şimdi ise herhangi bir sorun görünmüyor.

Ayrıca siz sanıyor musunun diğer markalarda böyle sorunlar yaşanmıyor?

8 sene Audi kullandım ve bu 8 senede 2 defa sıfır audi aldım. benzer sorunlar onda da vardı.

ben de böyle sorunlar karşısında aşırı tepkiler veriyordum. ancak şunu da bilmeniz gerekir ki bu sorunlar giderilmeyecek sorunlar değildir ve halledilebilir.

aracınızın 3 yıl garantisi bulunmakta ve servis ağı çok yaygın. hele hele tüketicinin korunması hakkında kanun a göre, ilk altı ayda meydana gelecek sıkıntılarda aracın her halükarda ayıplı olduğu kabul edilir. doğal olarak kullanıcı hatası kabul edilemez. bence rahat olun. iyi bir arabaya bindiğinizi unutmayın.

bir de Doğuş otoyla muhatap olsaydınız da ne olurdunuz. tek kelime: "Perişan"

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun,

İspat yükü
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

Tüketicinin seçimlik hakları MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

Renault iyi markadır. "1.5 dci" efsane motordur. unutmayalım.

**********

Merhaba,

Bu araçlar sonucta ciddi testlerden geçerek alıcıya ulaşıyor, ve ciddi paralar verilior. burada cıkan sorunlarda müşteri memnunıyetı ust düzeyde tutulmalı hele ki araç pıyasaya yeni cıkıyorsa... Araç hakkında oluşacak ufak bir kötü duyum bile müşteriyi aracı almaktan vazgeçirebilir ki bende QQ almaktan bu şekilde vazgectim...:(

Doğuş grubunun da nasıl milleti mağdur ettiğinizi okuyoruz zaten bu yüzden de WW almaktan uzak duruyoruz. Hem 20-25 bin fazla vereceğim hem de mağdur oldummu doğru dürüst ilgi görmeyeceksın...


Aracın garantisi var ama 100 bin tl verdiğin RENAULT aracı ayda iki defa servise bırakıyorsan o araçtan fayda görmeyi bırak nefret edersiniz.:soru

1.5dci edc konusunda ise hem fikiriz :) :masallah böyle bir şanzıman piyasada bu segment araçlarda yok...:cool:

Renault'u alıyorsak zaten 1.5dci 110hp EDC aşığı olduğumuz içindir... az yakıyor ve konforlu, çok performanslı olmasa da

Acaba çıkan arızada araç çalışmayacak duruma mı gelmesi lazım, para iadesi veya araç değişimi istemek için...hımm
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

gry

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar Kadjar herkese hayırlı olsun. Kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle. Benim aklıma takılan bir konu var. Kadjar da sözde AKTİF FREN DESTEK SİSTEMİ var. Fakat ben bu sistemi henüz anlayamadım. 30-140 km arasında yapmış olduğum tehlikeli denemelerde arabada hiç bir uyarı olmadığı gibi (sözde seli ve görsel uyarı varmış) frenlemede olmadı. Servise gitme fırsatı bulamadım. Telefonla servisi aradığımda SERVİS SİSTEMİ YANLIŞ ANLADIĞIMI KAZA ANINDA AKTİF FREN SİSTEMİNİN HIZI AZALTTIĞINI İDDİA ETTİLER. Bu durumda arabayı vurduğumda bu sistem çalışsa ne yazar. Arabayı kullanırken bu sistemin uyarısını göreniniz var mı acaba? Benim şüphem arabamda bu sistemin çalışmadığı. Cevaplarınızı bekliyorum Saygılar.
 

serdar 79

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ağu 2013
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Bu sistem aslinda kaza aninda hizi azaltip daha az zarar gormenizi saglar anlamak icin uygun bir yerebos bir koli koyup sistemi acip 30 km hizla ustune surun
 

gry

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Dediğiniz gibi denemek lazım yoksa test aracınında deneme yapacaktım
 

luxuryfx

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
SELAM ARKADAŞLAR 1 AY ÖNCE 111.000TL YE İZMİR RENAULT MAİS DEN ALMIŞ OLDUĞUN EN FULL PAKET KADJAR ARACIMI SADECE 2 GÜN BİNEBİLDİM ARAÇ 31 GÜNDÜR SERVİSTE. SAATE VURSANIZ TAM 1 GÜN BİLE BİNEMEDİM. PROBLEM ŞU Kİ ARACIN PROBLEMİ VİTESLER ARAÇ SEYİR HALİNDEYKEN KAYBOLUYOR. ARIZA İLK MEYDANA GELDİĞİNDE 1-2-3 VİTESLERİ ARAÇ BULAMIYOR 4 DEN BAŞLIYOR BU NEDENLE ARAÇ YÜRÜYEMİYORDU. SERVİSE GÖTÜRDÜM ÇOK İLGİLİLERDİ AMA SONUÇ ARACIN DEBRİYAJ SETİNDE PROBLEM VAR SİPARİŞ VERDİK YURT DIŞINDAN GELECEK DEDİLER VE 31 GÜ SONRA GELDİ BİTTİ DEDİLER GELİN DEDİLER GİTTİM ARACI TESLİM ALDIM 2 SAAT SONRA ÇEKİCİ İLE TEKRAR SERVİSE TESLİM ETTİM DURUM AYNI BU SEFER GERİ VİTES YOK, 1-3 YOK. VE HALA ARAÇ SERVİSTE BU ARACI BİRDAHA ALMIYACAĞIM YENİSİNİ VEYA PARAMIN İADESİNİ İSTİYORUM DEDİM VE HALA BEKLİYORUZ.
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Üst