Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Rezistans sorunu

  1. #1
    dolphinfast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2019
    Yaş
    30
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğen

    Rezistans sorunu

     
    Kalorifer fanım calışmıyor kontrol ettiğimde fan motorunun ayaklarına elektrik gelmiyor muhtemelen reziatans sorunu var göğüs sökülmeden bir yolu varmı veya ne tür bir uygulama yapıp gecici vir çözüm bulabilirim ? Kış ayına girdik bozulacağı tuttu.

  2. #2
    nurettin_kapln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2020
    Yaş
    22
    Mesajlar
    126
    Teşekkür / Beğen
    rezistans olmayabilir. genellikle fanları arızalanır. elektrikçiye götürün belki kömürleri bitmiştir. belki de yuvasında sıkıntı vardır. zaten fan motoru kaputu açınca kabak çiçeği gibi ortada. kolay halledilir.

  3. #3
    dolphinfast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2019
    Yaş
    30
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğen
    Fan motorunda problem yok aküden deneme yaptım calışıyor. Motorun oturdugu yerdeki ayaklarda hiç elektrik gelmiyor ustam. Kömürleri sağlam onlarıda kontrol ettim

  4. #4
    nurettin_kapln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2020
    Yaş
    22
    Mesajlar
    126
    Teşekkür / Beğen
    hocam o zaman bilmiyorum. youtubede murat anlı diye bir vatandaş var broadway fan motoru hakkında tamir videosu çekmişti. videoyu izleyip ona göre fikir üretebilirsin.
    ben videoyla falan uğraşmam dersen direk elektrikçiye git halledilir.

  5. #5
    dolphinfast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2019
    Yaş
    30
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğen
    Uğraşmaktan ziyade bayağı bi araştırdım ama göğüs sökmeden olmuyor malesef yakın zamanda elektrikciye bırakıcam arabayı yapacak birşey yok kış günü içeride üşüdüğüm neyse ama camdaki buğu olayı cok sinirimi bozuyor

  6. #6

    Üyelik tarihi
    Aralık.2020
    Yaş
    42
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
    Merhaba cama gelen buğu cözerseniz bana yazarmisiniz..

  7. #7

    Üyelik tarihi
    Aralık.2020
    Yaş
    42
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
    Merhaba cama gelen buğu cözerseniz bana yazarmisiniz..yokuş yukari cikarken problem. Karorifer temizlettirdim.ön cama konsola fitil koydum kesilmedi.

  8. #8
    nurettin_kapln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2020
    Yaş
    22
    Mesajlar
    126
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı dolphinfast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uğraşmaktan ziyade bayağı bi araştırdım ama göğüs sökmeden olmuyor malesef yakın zamanda elektrikciye bırakıcam arabayı yapacak birşey yok kış günü içeride üşüdüğüm neyse ama camdaki buğu olayı cok sinirimi bozuyor
    göğsü neden söktüreceksiniz? kalorifer kazanını söküp kalorifer peteği değişimi mi yapacaksınız? kaput altında ön cama yakın yerde yani akünün sağında fan var. o kalorifer fanıdır. arıza ondan kaynaklı. kalorifer kazanını almaktaki mantığı anlamadım. petek patlak değilse göğüs sökmeyin dünyanın parasını verirsin.

  9. Beğeni *USTA liked this post
  10. #9
    nurettin_kapln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Temmuz.2020
    Yaş
    22
    Mesajlar
    126
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı megane483409 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba cama gelen buğu cözerseniz bana yazarmisiniz..yokuş yukari cikarken problem. Karorifer temizlettirdim.ön cama konsola fitil koydum kesilmedi.
    bunun çözümü için çekilmiş videolar youtubede mevcut. hatta bi tanesini atayım.

  • Teşekkür megane483409 Mesaja Teşekkür Etti.
    Beğeni megane483409, *USTA liked this post
  • #10
    dolphinfast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mayıs.2019
    Yaş
    30
    Mesajlar
    34
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı nurettin_kapln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    göğsü neden söktüreceksiniz? kalorifer kazanını söküp kalorifer peteği değişimi mi yapacaksınız? kaput altında ön cama yakın yerde yani akünün sağında fan var. o kalorifer fanıdır. arıza ondan kaynaklı. kalorifer kazanını almaktaki mantığı anlamadım. petek patlak değilse göğüs sökmeyin dünyanın parasını verirsin.
    Kalorifer fanı aktif olarak çalışıyor onu denedim ama fanın altında fanı söktükten sonra fanın ızgarasının altında rezistans var kalorifer fanının hızını ayarlayan parça onda problem var oda kazan sökülmeden malesef cıkmıyor mecburen göğüs ve kazan sökülecek sıkıntım fanda olsa 150 tl yenisi alır gecerim uğraşmam ama problem o rezistans da

  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

    Konu Bilgileri

    Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

    Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

    Yetkileriniz

    • Konu Acma Yetkiniz Yok
    • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
    • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
    • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
    •