Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Çok acil yardım !

  1. #11

    Üyelik tarihi
    Kasım.2010
    Mesajlar
    872
    Teşekkür / Beğen
     
    şuan zaten sitede o kadar kişi yokki. bu kadar kişinin içindende anlayannların cıkması zaten cok zor bi ihtimal. mesela ben 2 saat once alınık araç konusu açmışım cevap gelmemiş. ama biliyorum şuan kmse bişe yazmıyo zaten dikkat edersen. logo kaplama veya park değiştirme olaylarına gelirsek o konuda hak veriyorum ama bu çekip gitmen için bi sebep değil. Sanal modifiye konusuna gelince bu senin insiyatifine kalmış birşey. ille de yapıcaksın diye birşey yok. Kafa ütüsü üzerine sanal yaptıranlar var coguda arabaya bişey yaptırmayacagı belli insanlar. mesela onlar için ugraşma. çok istiyolarsa kendileri uğraşıp yapmaya çalışsınlar.

    Uzun lafın kısası boyle şeyleri kafana takıp canını sıkma. Ne sen kimseye mecbursun ne de kimse sana mecbur. Burda sorulara cevap arıyoruz. Hepsinede cevap bulucaz diye birşeyde yok..( Bu arada çok nadir mesaj yazarım bilirsin. O yuzden değerini bil. Şimdi kafanı toparla ve öyle cevap ver.)
    Haydi iyi akşamlar.

  2. #12
    emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    31
    Mesajlar
    144
    Teşekkür / Beğen
    şimdi gördüm konunu kadir ama gider yaparak sorununu çözemiceni sende biliyosun bilmeyen atıp tutsamı daha iyi arabaya sinirlenip hırsını çıkartma liütfen
    araba bu mekanik olur olur neler oluyo
    arabanda olqabilicek sorunlar kendi bilgim dahilinde ;
    enjektörlerini pislik tıkamış olabilir
    benzin pompası arızalanmış olabilir
    benzin filtresi tıkanmış olabilir
    depo hava yapmış olabilir benzin göstergen bozulmuş depon boş olabilir
    benzim hortumlarında problem olabilir

  3. #13
    EL 3690/Megane
    murat savcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ağustos.2011
    Mesajlar
    713
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı Kadir Salim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sitenin adı RenaultFanClub değil mi ? Bu site Türkiye ve dünyada ki Renault kullanıcılarının problemlerini çözmek için kurulmadı mı ?
    Ben konuyu R-19 TEkniğe açtım .
    Neden yardımcı olmuyorsunuz ??
    Çalışmıyor diyorum .
    Yok mu bu sitenin RENAULT TEKNİK SORUMLUSU
    Bazı üyeler ütü konusu sanıyor ama çalışmıyor İŞTE .

    YE KÜRKÜM YE HESABI YAPIYORSUNUZ . ARAÇ YENİ MODELSE KONU 5-13 SAYFA SÜRÜYOR. ARAÇ ESKİYSE KİMİN UMRUNDA .
    NE YAPALIM ALAMADIK Kİ BİR FLUENCE , MEGANE , SCENİC .......
    BİRİSİ LOGO KAPLASA DİĞERİ TAVAN KAPLASA ÇOK İYİ POHPOHLANIYOR . ADAM BASİT BİR ŞEY YAPIYOR DEĞERLENİYOR .


    SANAL MODİFİYE İŞİ DÜŞTÜMMÜYDÜ KADİRCİM OLUYOR.
    KİMSE UNUTMASIN Kİ BU FORUMDAN AYRILAN ÜYELERİN %80 İ BU FORUM İÇİN ÇALIŞDI , GOOGLE ARAMALARINDA EN ÜST SIRADA RENAULTFANCLUB YER ALMASI İÇİN .
    GÜZEL BİR SÖZ VARDIR :
    BİRİNİN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEK İSTİYORSAN KENDİSİNE HİÇ BİR YARARI OLMAYAN KİŞİLERE NASIL DAVRANDIĞINA BAK .

    BEN FORUMDA KİMİN NE ARIZASI OLDUYSA AÇIK AÇIK YAZDIM CEVABINI BU NEDENLE ALNIM AÇIK . ŞEREFİMLE AYRILIYORUM EN AZINDAN .

    SONRA BİZ AİLEYİZ DİYORSUNUZ BEN DAHA FORUMA GİRMİYORUM . VE BİRAZDAN ÜYE OLACAK YENİ KİŞİLEREDE AYNEN AİLEMİZE HOŞGELDİNİZ DİYECEKSİNİZ . ŞAHSEN BENİM KARNIM TOK O SÖZLERE .
    Modifiye konularindan herkez anliyo ama teknik konulardan anlayanlar sinirli.zaten modifiye konulara yorum yapanlarin cogu hayirli olsun yada guzel olmus yaziyo.kendimden ornek veriyim motor yada teknikten gram anlamiyorum onun icin bu tarz konulara sirf yorum yazmis olmak icin yazmiyorum





  4. #14
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    32.925
    Teşekkür / Beğen
    LPG li araçlardan hiç anlamam,anlasam konuna yazardım Kadir.
    Aytuğ başkan her zaman forumda olmuyor,diğerlerinin dediği gibi kafadan sallayarak sana yardımcı olmaktan çok zarar veririz,bunu istemediğimizden konuna yazmıyorsak suçlumuyuz şimdi ?
    Model yaşı veya fiyatı ben dahil diğerlerini bağlamaz,burada önemli olan Renault araçları üzerine bilgi paylaşımıdır ve herkes bildiği kadar paylaşabilir,bilmeden ahkam kesenler zaten dışlanıyor biliyorsun,bu yüzden yazdıklarını iki kere oku için rahatsa yazdıklarını değiştirme ve yoluna git,yok alınganlık yapmışım yazdıklarım ağır kaçmış diyorsan mesajlarını düzelt ve aramızda kalmaya devam et,tercih senin...

  5. #15
    ÖzgürYaşam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    bu forumda bu işlerden en iyi anlayanlardan birisin kadir yaşının küçük olması bile bu konuda sana göstereceğim saygı için olumsuzluk teşkil etmez . o yüzden sana kaç kişi cevap verebilir diye düşünüyorum oda az sayı çıkıyor ve onlarda bugün forumda ancak geç saate olurlar, inşallah bu tavrının arkasında başka nedenler yoktur ..( sanki varmış gibi geliyor bana )

  6. #16
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    32.925
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı RenaultFanClub Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu forumda bu işlerden en iyi anlayanlardan birisin kadir yaşının küçük olması bile bu konuda sana göstereceğim saygı için olumsuzluk teşkil etmez . o yüzden sana kaç kişi cevap verebilir diye düşünüyorum oda az sayı çıkıyor ve onlarda bugün forumda ancak geç saate olurlar, inşallah bu tavrının arkasında başka nedenler yoktur ..( sanki varmış gibi geliyor bana )
    ​Bende öyle algıladım nedense...

  7. #17

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.105
    Teşekkür / Beğen
    kadir saçmalamışsın ya mesajını düzelt yada ben bu konuyu silerim bilgin olsun.

    öncelikle sorununun benzin otomatiğinden kaynaklı gibi görünüyor fakat emin olmamakla birlikte lpg ve benzin ayrımını yapan düğmeden de olabilir.bunların hepsine bakmak lazım kardeşim.sistem sıralımı yoksa düz sistem lpg mi onu bilmiyorum ama lpg ve benzin kesicisinden de kaynaklanabilir.ayrım yapmayabilir.bu benimde başıma gelmişti kesicinin çalışmadığı tespit edilmişti zamanla kesicideki bobin eskidiği için ve arabadaki elektrik akımının yeterli olmadığı zamanlarda kesici açmıyordu.bunun için role bağlatmıştım kesiciye yaz kış sıkıntı kalmamıştı.bunlar bir bütün halinde incelenmesi gerek.benzin filtresinden olacağını sanmam otomatiğe de bi bakılması lazım tabiki.bu tip şeyler bence bir markaya mal edilemez.benim meganın kapı kolları için maise mail attım geçen hafta dün servisten aradılar gelin değiştirelim dediler kapı kolları renault güvencesi altında değiştirildi.ayrıca meganların döner kontaktör sorunu vardı abimin aracında 1 ay önce servis garantisi bitmiş aracın döner kontaktörünü airbeg sargısını ve kollarını hiç bir ücret almadan değiştirdi.bence bu durumun diğer markalardaki durumuna da bakmak lazım.renaulta bindiğim için bir kez daha mutluyum huzurluyum ve kendimi güvende hissediyorum.allah nasip ederse bundan sonraki aracım latirtüdd olacak

  8. #18
    Kerem SAYARI
    T.C. Vatandaşı

    ROADFOX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    12.711
    Teşekkür / Beğen
    Kadir kardeşim bugün senin nickinle başkasımı girdi foruma?Açıkcası yakıştıramadım gösterdiğin tepkiyi ve yazdığın mesajları
    ''Ankara rüzgarı Akdenizde esiyor ''
    0 RH(-)





  9. #19

    Üyelik tarihi
    Şubat.2020
    Yaş
    41
    Mesajlar
    3
    Teşekkür / Beğen
     
    öncelikle herkese merhaba 2006 model renault megane 2 1.5 dci aracimda bazi sikintilar oluştu yardimci olurmusunuz başina gelen varmi böyle bir durum aracimin ön düzen parçalarini değiştirdim tabla akis teker bilyasi ve bunlar değiştikten sonra abs lambasi yanmaya başladi bilgisayara bağladilar çikan hatalar ön sol teker hiz kaptör deversi arka sol teker hiz kaptör devresi bunun üzerine abs kablolari değişti sonuç ayni abs lambasi yanmaya devam ediyor ilk arabayi çaliştirdiğimda abs lambasi sönüyor çok yavaş hareket ediyorum hafif firene basiyorum fren petali takir tukur vuruyor abs çabuk devreye giriyor ve hizlaninca abs lambasi tekrar yaniyor petaldaki takirdama gidiyor son günlerde de hareket halindeyken elfren lambasi ve stop lambasi uyari verip yanmaya başladi ve şimdi direk yaniyor hidrolik yaği eksiktir diye baktim yaği tam bana yardimci olurmusunuz iyi günler

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •