Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Renault Midlum

  1. #1
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    31.387
    Teşekkür / Beğen

    Renault Midlum

     







    "Orta Nakliyede En Avantajlı Seçenek"

    Dış görünümü yenilenen Renault Midlum, kıvrak yapısı, ergonomik kabini, sürüş konforu, her türlü üstyapı takılmasına olanak veren çeşitli şasi uzunluk seçenekleri ve güçlü mtoro secenekleri (150-180-220-270 bg) ile orta dahili sınıfında faaliyet gösteren taşımacılar için ideal çözüm ortağı.

    Renault Midlum'un yeni dizaynlı kabini düşük dönüş dairesi yarı çapı, geniş görüş açısı ve yüksek çekiş gücü sayesinde yoğun trafikte atikliği ile avantaj sağlıyor.

    Üç ayrı bölüme ayrılmış ön panelde sürücü ihtiyaç duyduğu bilgilere gözünün ucuyla ulaşabiliyor.

    Geniş camlar kusursuz görüş açısı sağlarken, ayarlanabilir koltuk, katlanır direksiyon gibi özellikler araca iniş binişleri kolaylaştırıyor.

    "Concept Access" kavramı sayesinde ve özellikle 90° açılan kapılar ve kaymaz basamaklarla kolaylaştırılmış ve güvenliği arttırılmış kabin erişimi.

    Güvenliği arttıran panoramik görüş.

    Renault Midlum tüm dağıtım faaliyetlerine uyarlanabiliyor: kargo, frigorifik taşıma, tanker, şantiye, belediye ve atık toplama araçları gibi.

    11 farklı dingil mesafesine (2700'den 6780 m'ye kadar) ve çeşitli üstyapı takılabilir uzunluk seçeneklerine sahip (3,322 ila 10,182 m arasında).

    Kolay üstyapı montajı için şasi üzerinde birçok hazır delik, kullanıma hazır çeşitli öndonanımlar, üstyapı üreticileri çin elektrik, arka kaldırma lifti, kabin arkası vinci bulunuyor.

    Renault Midlum'da DCi teknolojili iki motor seçerneği bulunuyor: DCi 4 150 ve 180 bg, DCi 6 220 ve 270 bg.

    Yüksek torkla düşük devirlerde olağanüstü performans sağlanırken, cruise control ve elektronik kumanda sistemi sayesinde motorun doğru kullanımı ve dolayısıyla daha fazla güvenlik ve daha az yakıt tüketimi sağlanıyor.

    Araçta 6 tip şanzıman (5-9 ileri vites, 1 geri vites), 4 tip tek redüksiyonlu tahrikli dingil ve opsiyonel olarak çift redüksiyonlu tahrikli dingili bulunuyor.

    Midlum 7.7 ile 26 ton arasında değişen azami yüklü ağırlık seçeneklerine sahip.

    Çok güvenli bir fren sitemine sahip: havalı, havalandırma kanallı 4 disk fren ve yeni nesil ABS.

  2. #2
    tlghsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    272
    Teşekkür / Beğen
    buda çok hoş

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Eylül.2014
    Mesajlar
    1
    Teşekkür / Beğen
    s.a beyler bi sorum olacak bu konuda yardımı dokunacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler . midlumun 180 liği mi 210 luğumu yoksa 220 liğimi daha çok tutuluyor bi de yakıt sarfiyatı yüzde kaç acaba

  4. #4
    Murat KARAHAN
    T.C Vatandaşı
    RS F1-TEAM

    KaRaHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    7.231
    Teşekkür / Beğen
     
    Şehiriçi taşımacılığı için ve özellikle İstanbul için bence çok güzel bir ticari araç emeğine sağlık ustam
    Hızlı yaşa, Çabuk Düşün, Kolay ölme !!
    http://img.webme.com/pic/r/renaultfan/karahan1.jpg

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •