Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: RENAULT Magnum

  1. #1
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    31.373
    Teşekkür / Beğen

    RENAULT Magnum

     









    "Yeni bir Boyutun Keyfini Yaşayın"

    Yeniden tasarlanmış ve daha modern hale getirilmiş dış tasarımı, Renault Magnum’u ilk bakışta diğerlerinden ayıran sıra dışılık ve güvenirlilik özelliklerini tamamen koruyarak güç ve dayanıklılığı yansıtır.

    Daha iyi bir görüş açısı için LED park lambaları ve krom bantlı standart siperlik
    Daha güçlü iki renkli yeni ızgara ve bakımı kolay 3 parçalı tampon.
    Ön camın altında “Renault” damgalı tutunma demiri.

    Renault Magnum’un kabini, 18 cm artırılmış iç yüksekliği ve araç içerisinde daha fazla alan ve özgürce hareket etme olanağı sunan yeni ergonomik özelliği ile artık daha da geniş.

    5m2 den fazla ve tamamen düz tabanı ile kabin içinde rahat hareket.
    İç tavan yüksekliği 2m den fazla.
    Daha fazla konfor için paket yaylı ve 140 mm kalınlığındaki 3 bölgeli şilteye sahip yeni yatak. ( 1983x740mm).
    Daima kullanıcılarına kulak veren Renault Magnum beklentilere yanıt vermiş ve saklama kapasitesini üç katına çıkartmıştır. Artık 1090 l ye varan bir saklama hacmiyle karşımıza çıkıyor. 260 l hacminde bir eşya bölmesi şu an ön panelin üzerinde yeni bir panel, hızlı açılır üç eşya bölmesi, 1 perdeli eşya bölmesi, üç bölümlü bir eşya bölmesi. Havacılık endüstrisinde geliştirilmiş çözümlerden esinlenmiş ve yatağın üzerinde toplam 95 L hacme sahip bir alan sunan yeni eşya bölmesi.

    Merkezi konsolu ve tüm sürüş elemanlarını barındıran ergonomik gösterge tablosuyla, Renault Magnum, keyif, performans ve sürüş konforu açısından yeni duygular yaşatmaktadır.

    USB/Aux bağlantılı radyo CD MP3 ve Excellence versiyonunda Bluetooth hands-free telefon.
    Elektronik matrisli ekran.
    Merkezi devir saatinde entegre dijital hız göstergesi.
    Direksiyondan kumandalı Optidriver+ şanzıman.
    Daha fazla güvenlik ve konfor açısından yolcu ve sürücü için elektrikli ön cam.
    Standart üst sınıf deri kapalı direksiyon.
    Ön bölüm ve arka bölüm olmak üzere çift modlu aydınlatma sistemi.
    Daha konforlu bir gece sürüşü için 7W kırmızı aydınlatma.
    Ayarlanabilen ve ayrı ayrı çalıştırılabilen 10 Watt’lık 2 tavan lambası.
    Daha fazla güç ve tork sunan DXi13 motor ticari hızınızın korunmasına hizmet eden benzersiz bir teknolojidir. Kapasitesinin %90’ı iki saniyeden daha kıza bir sürede kendini gösterir ve tutumluluk özelliği tamamıyla koruyarak 1100 dev/dak düşük devirde de performanslar sunar.

    Güç: 368 kW (500bg) 1400 – 1800 dev/dak; tork 1050 – 1400 dev/dak 2450 Nm
    Güç: 339 kW (460bg) 1400 – 1800 dev/dak; tork 1050 – 1400 dev/dak 2300 Nm
    Motor sıralı 6 silindir 12.8 litre.
    İkinci nesil pompalı enjektörlerle yüksek basınçlı elektronik enjeksiyon ve çift kumanda devresi. Wastegate özelliğine sahip turbo kompresör.

    Vites geçişinin hızı açısından en iyi otomatik şanzıman olan robotize şanzıman Optidriver+ DXi13 motor tipleri arasında en iyilerinin başını çekmektedir. Motor performanslarından optimum verim almayı sağlayarak tüketim ve hareketlilik arasında mükemmel bir denge kurmaktadır.

    Robotize vites geçişine sahip mekanik şanzıman 12 ileri 3 geri vites.
    Gücü maksimum düzeyde kullanmak için “Power” modu.
    Yakıt tasarrufları ortalama %3.
    Ağırlık kazancı 60kg a kadar.
    Sürücü mahallinde debriyaj pedalı bulunmamaktadır.
    Sessiz çalışma.
    Optifuel çözümleri Renault Trucks tarafından Euro 4/ Euro 5 Incentive yeni nesil araçlar için, yakıt tüketiminden tasarrufları artırmayı sağlayan bir araç ve hizmetler paketidir.
    Renault Magnum yol şartları ne olursa olsun kilometrelerce yol alır ve Renault Magnum günlük kullanım rahatlığına yönelik tasarımı, benzersiz yol tutuşu sayesinde size dengeli ve güvenli bir sürüş sunar.

    Merkezi fren sistemi tüm frenlere kumanda ederken ve size sıra dışı bir güvenlik sunarken normların saniyede 5 metre zorunlu yavaşlama düzeyini 7 metre olarak gerçekleştiriyor.

    Sürüş hatalarını ve yol koşullarının olumsuz etkilerini düzelten Full EBS sistemi ESP ve EBS özelliklerini birleştirir.

    Motor freni Optibrake+ 380 kW değerinde olağan üstü bir yavaşlatma gücü sunar.

    Uzaktan kumandalı ve ısıtmalı dikiz aynaları, geniş camlı alanlar, şoförün yola hakim konumunu ve yeni standart entegre siperlik sayesinde mükemmel görüş.

  2. #2
    tlghsn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2011
    Yaş
    25
    Mesajlar
    272
    Teşekkür / Beğen
    mubarek oturmuş yola

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1
    Teşekkür / Beğen
    cok guzel

  4. #4
    RENAULT MAİS SERVİS DANIŞMANI
    Onur Gönüllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aralık.2012
    Yaş
    27
    Mesajlar
    6.189
    Teşekkür / Beğen
    kayın baba da tır şöförü renault kullanıyor bi gün resmini çekeyim buradan göndereyim.

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Haziran.2011
    Yaş
    27
    Mesajlar
    0
    Teşekkür / Beğen
    ​Sofor arkadasım akrabam komsum cok Renault dıer modellere gore bayılıyor dıyorlar rampada

  6. #6
    uNiDeNtiFieD
    [escobar] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2012
    Yaş
    32
    Mesajlar
    119
    Teşekkür / Beğen
     
    500 bg

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •