İzmirde yetkili servis deneyimi ! tam fiyasko..

Y_nokta_T

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
merhabalar. aracımı izmir cem oto dan sıfır olarak almıştım. yakın zamanda aracın göstergesinde durduk yere tüm ikaz ışıkları yanıyor aynı zamanda yokuş kalkış abs esc herşeyi iptal ediyordu. aracı parkedip tekrar seyir haline geçtiğimde ışıklar sönmüş oluyor belli belirsiz aralıklardan sonra yine ikaz ışıkları yanmaya başlıyordu.
hali hazırda aracımın yıllık bakımıda gelmiş iken aracı aldığım bayiye bu sorunları anlatarak hem çözülmesi hemde yıllık bakım yapılması için bıraktım. akşama doğru aracı teslım etmek için arandım.
yaklaşık bir 15 20 dk vezne sırası bekledikten sonra teslim aldım.
sorunların çözülüp çözülmediğini sormak için yetkili arkadaşla görüşmek istedim.
ikaz ışıklarını yapabildinizmi diye sorduğumda
abi o air hava sisteminden oluyor diye yanıt verildi ki ben aracı bayiden çıkarıp air sistem yaptırmaya götürmüştüm ve düzenli olarakta 2 3 ayda bir air kontrollerine giderim hiç bir arıza sıkıntı yaşamadım.
aynı şekilde servis personeline söyledim " e abi arabayı biraz indirip kaldırınca ışıklar yanıyo" şeklinde kendini savunuyor.
e arkadaşım araç ışıklarda beklerkende birden bire ışık yanıyor o zmanda havanın soğukluğundan mı yapıyodur diyeceksiniz diye çıkıştığımda abi araba airli o yüzden bakamayız diye diretti.
ne kadar saçmadırki şundandır bundandır demekten başka bişey söylemekte aciz rezalet bir kadro cem oto.
neyse aynı gün içersinde başka özel servise gittim anlattım durumu çay söylendi daha çay gelmeden personel " abi abs kablosunda temassızlık var ondan yapıyo" diye sorunu söyledi. fiyat istedim 200tl söylendi
başka bir özel servise gittim. orasıda 10 dakika geçti geçmedi derken abs kablosunda sıkıntı olduğunu söylediler. fiyat ise 180 tl ya da kabloyu bi kısmını kesip uçlarını birleştirelim istersen 20 30at işeyler tarzında teklifte bulundular kabul ettim o gün bugundur arıza çözüldü çok şükür. servise sorduğumda parçaya 280 tl fiyat verdiler.
yani anlıcağınız üzere bir gün boyunca arac sözde serviste kaldı servis personeli hiiç araçla ilgilenmemiş öylece sallamış.
tam bir rezillik tam bir fiyasko.
bu benim böylece bir deneyimim olsun bir dahada tövbe..
 

maninwar

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,492
Tepki puanı
0
Puanları
0
Evet malesef bazi servis ve personel mal olabiliyor.Bir isi yapiyorsan insanda merak ilgi olur biraz.
 

trk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 May 2016
Mesajlar
142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
31
merhabalar. aracımı izmir cem oto dan sıfır olarak almıştım. yakın zamanda aracın göstergesinde durduk yere tüm ikaz ışıkları yanıyor aynı zamanda yokuş kalkış abs esc herşeyi iptal ediyordu. aracı parkedip tekrar seyir haline geçtiğimde ışıklar sönmüş oluyor belli belirsiz aralıklardan sonra yine ikaz ışıkları yanmaya başlıyordu.
hali hazırda aracımın yıllık bakımıda gelmiş iken aracı aldığım bayiye bu sorunları anlatarak hem çözülmesi hemde yıllık bakım yapılması için bıraktım. akşama doğru aracı teslım etmek için arandım.
yaklaşık bir 15 20 dk vezne sırası bekledikten sonra teslim aldım.
sorunların çözülüp çözülmediğini sormak için yetkili arkadaşla görüşmek istedim.
ikaz ışıklarını yapabildinizmi diye sorduğumda
abi o air hava sisteminden oluyor diye yanıt verildi ki ben aracı bayiden çıkarıp air sistem yaptırmaya götürmüştüm ve düzenli olarakta 2 3 ayda bir air kontrollerine giderim hiç bir arıza sıkıntı yaşamadım.
aynı şekilde servis personeline söyledim " e abi arabayı biraz indirip kaldırınca ışıklar yanıyo" şeklinde kendini savunuyor.
e arkadaşım araç ışıklarda beklerkende birden bire ışık yanıyor o zmanda havanın soğukluğundan mı yapıyodur diyeceksiniz diye çıkıştığımda abi araba airli o yüzden bakamayız diye diretti.
ne kadar saçmadırki şundandır bundandır demekten başka bişey söylemekte aciz rezalet bir kadro cem oto.
neyse aynı gün içersinde başka özel servise gittim anlattım durumu çay söylendi daha çay gelmeden personel " abi abs kablosunda temassızlık var ondan yapıyo" diye sorunu söyledi. fiyat istedim 200tl söylendi
başka bir özel servise gittim. orasıda 10 dakika geçti geçmedi derken abs kablosunda sıkıntı olduğunu söylediler. fiyat ise 180 tl ya da kabloyu bi kısmını kesip uçlarını birleştirelim istersen 20 30at işeyler tarzında teklifte bulundular kabul ettim o gün bugundur arıza çözüldü çok şükür. servise sorduğumda parçaya 280 tl fiyat verdiler.
yani anlıcağınız üzere bir gün boyunca arac sözde serviste kaldı servis personeli hiiç araçla ilgilenmemiş öylece sallamış.
tam bir rezillik tam bir fiyasko.
bu benim böylece bir deneyimim olsun bir dahada tövbe..
geçmiş olsun. biz arabalarımıza gözü gibi bakan insanlar olarak yetkili servisten başka yere götürmemeye gayret ediyoruz. araçlarımızın garanti dışına çıkma korkusu , servislerin modern görünümleri ve yaptıgı işi faturalandırıp parça garantisi vermesi bizi cezbediyor.. ama maaelsef bazı konularda yetkili servisler ilgisiz bazen de teknik anlamda yetersiz kalıyor. bu konuda yetkili servis seçimide çok önemli. örneğin İzmir de yaşayan biri olarak akhisar , manisa vs yakın yerleşim birimlerindeki servislere gidip gelmeye başlayın bence.
 

Aykut Karabulut

,
Başkan
35-İzmir
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
12,080
Tepki puanı
730
Puanları
113
Yaş
59
Öncelikle geçmiş olsun, yetkili servislerle ilgili böyle yazıları okuyunca ister, istemez üzülüyorum. Üzülme sebebim ise 120 bin km yi geçen araçım capturun bu güne kadar bütün servislerini yetkili servislerde yaptırmam ve bu konudaki aldığım hizmetler konusundaki memnuniyet derecesine göre böyle bir şey nasıl, neden oluyor diye düşünüyor olmam. Marmaris'te iş yaparken Kutay Otomotiv ve sonra İzmir'e temelli döndüğümde Yaşar Otomotiv yetkili servislerinden aldığım hizmetler garanti kapsamında olsun, devamlı yetkili servis bakımlarımdan dolayı Renault Mais kanalı ile garanti dışı aldığım bonuslar olsun size abartı gibi gelecek ama 10 bin tl üzerinde ücretsiz sırf keyfiyetten capturun bir çok parçasını orjinalleri ile değiştirdiler. Sizlere de böyle hizmetler alabileceğiniz yetkili servisler dilerim.
 

avukat1907

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Haz 2015
Mesajlar
157
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Yaşar da bende tam bir fiyasko yaşamıştım. Sağ ön kapı açılıp kapandığında ses yapıyordu ve kapı gergisi değişecek dendi ve 1 hafta içinde gelir sipariş vereceklerini söylediler. Aradan 1 ay geçti ne arayan ne soran var. Maise mail attım ertesi gün maisden ve hemen 1 dk sonra da yaşardan aradılar parçayı sipariş etmişlerde ancak gelmemişde felan bahane üstüne bahane. Mais den aradıklarını sipariş geçilmediğini belirttiğimde ise bayram yoğunluğundan dolayı atlanılmış ve parça ellerine gelmiş yarın değişim yapacaklarını söylediler. Gittim değiştirdim. Hiç bir sorun olmadığını, sesin artık gelmediğini söylediler. Bende yetkili servis ya güvenerek kontrol etmeden aldım eve geldim. Süprizzz aynı ses gene çıkıyor. Bu sefer İzmir mais şubeden 10 gün sonrasına randevu aldım. Ses sorunlarını , kapıdaki problemi vs. tek tek anlattım. Akşama yetiştirmeye çalışırız ancak yetişmez ise arar yarına mutlaka teslim ederiz dendi. Ertesi güne kaldığını söylediler ve ertesi gün akşam 4 gibi aradılar aracın hazır olduğunu bildirdiler. Sorun parçada felan değilmiş, somunları fazla sıkılmasından kaynaklı ses yapıyormuş ve boşu boşuna sağlam parçayı değiştirmişler. Şu an araçta ne rüzgar sesi ne de en ufak bir trim sesi yok. KApıdaki ses de tamamiyle gitti. bundan sonra tüm bakım ve onarımları Mais İzmir şubede yaptıracağım.
 

Y_nokta_T

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Bende mais i aradım servis için ama servis bölümü komple tadilata girdiği için yardımcı olamadılar. e hakiyle uyarı ikazlarıda önemli bir durum onun için beklemiyim aracı aldığım bayiye gideyim dedim. anlamadığım yıllık bakımda kullanılan parçalar maisin kendi ürünleri 120 küsür lira satılıyor toplamı. zaten göz göre göre 460 küsür lira verip bakım yaptırıyoruz üstüne ilgisizlik cabası. üstüne birde yetmezmiş gibi arayıp memnunmusunuz diyolar servisten. şikayetlerimi hepsini söyledim sonrasında servis şefi arayıp bana diyorki hıı o zaman usta sensin sen anlarsın sen yaparsın bak halletmişin zaten diyor. böyle bir ticaret anlayışı olamaz. bugun sanayi insanına laf atan beğenmeyen bir varlık eminimki sanayideki sıradan ustadan böyle bir muamele görmemiştir...
 

Y_nokta_T

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
ayrıca yakıt konusunu dile getirdim bir seneden beri 10 lt altına düşmediğini belirttim. cevap çok net : abi devirli kullanıyosundur abi jantları değiştirmişsin abi air farkettirmiştir... şimdi servisten sonra ortalama 11,6 küsürlerde. yemin ederim tiksindim soğudum arabadan 1 haftadır kullanmıyorum. kredisi bitsin kafaya koydum toyota chr hybrid alacağım..
 
Üst