Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123
Toplam 27 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 27 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Media Nav & Media Nav Evo Güncellemeleri ve Harita Yüklemeleri

  1. #21
    mstdrms - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Mesajlar
    122
    Teşekkür / Beğen
     
    Dün bana e-posta atan bir arkadaşa yazdığım cevabı sizinle paylaşıyorum, buyurun;

    "Ben de bu konuda sıkıntıdayım açıkçası. Artık iyice saldım zaten. Bir geri görüş kamerasını takıp bir de mevcut haritayı güncellesem yetecek bana da, bende hali hazırda bir hata kodu var, daha onu gideremiyorum... =) Parmak izi dahi alamıyorum. Kamerayı takınca bir ara servise götürüp sistemi baştan yükleteceğim, sonra da son kez forumarda bahsedilen harita güncelleme işini tekrar deneyeceğim. Yine olmadı aliexpress den android multimedya cihazı alacağım en sonunda. Usandırdı bu R-Nav beni... İşe yaramaz bir ekrandan ibaret."

  2. #22
    ahmetyılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2014
    Yaş
    50
    Mesajlar
    164
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı mstdrms Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün bana e-posta atan bir arkadaşa yazdığım cevabı sizinle paylaşıyorum, buyurun;

    "Ben de bu konuda sıkıntıdayım açıkçası. Artık iyice saldım zaten. Bir geri görüş kamerasını takıp bir de mevcut haritayı güncellesem yetecek bana da, bende hali hazırda bir hata kodu var, daha onu gideremiyorum... =) Parmak izi dahi alamıyorum. Kamerayı takınca bir ara servise götürüp sistemi baştan yükleteceğim, sonra da son kez forumarda bahsedilen harita güncelleme işini tekrar deneyeceğim. Yine olmadı aliexpress den android multimedya cihazı alacağım en sonunda. Usandırdı bu R-Nav beni... İşe yaramaz bir ekrandan ibaret."
    Valla ben o işi çözdüm. Renault Captur'a tam uyumlu Android tabanlı 8" bir cihaz aldım. Dehşet bir cihaz. Internete bağla, TV izle, youtube izle. İstediğin video formatını izle. Hem de istediğin çözünürlükte izle, donma kasma falan yok. Bir Android tablet ne yapabiliyorsa, bu da onu yapabiliyor. R-Nav'ı da söktüm koydum kutusuna. İlgilenen olursa verir geçerim. Nasılsa onda da Medi@skin yüklü üstünde.

  3. #23
    mstdrms - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Mesajlar
    122
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı ahmetyılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla ben o işi çözdüm. Renault Captur'a tam uyumlu Android tabanlı 8" bir cihaz aldım. Dehşet bir cihaz. Internete bağla, TV izle, youtube izle. İstediğin video formatını izle. Hem de istediğin çözünürlükte izle, donma kasma falan yok. Bir Android tablet ne yapabiliyorsa, bu da onu yapabiliyor. R-Nav'ı da söktüm koydum kutusuna. İlgilenen olursa verir geçerim. Nasılsa onda da Medi@skin yüklü üstünde.
    Ya şu konuyu merak ediyorum;
    Bugün sıfır bir araç almak istesek, biraz olsun iş görür olan R-Link paketi 3500TL! Lakin bırakalım aliexpress'i, ülkemizde bile R-Linkten kat be kat üstün, daha çok işe yarar 10 inçlik androidli multimedia sistemler bile 1500 TL!

    Yani ben anlamıyorum! Renault ve diğer markalar, bu multimediya teknolojisinde neden bu kadar "geride" kalmaya ısrar ediyorlar ki?!.. Piyasada bunca seçenek varken kimin kalkıp da R-Link gibi bir sisteme 3500TL vereceğini düşünüyorlar?.. Üstelik, 5 para etmez R-Nav sistemlerinin bile yapabileceği işlevlerini kısıp da piyasaya sürmeleri düpedüz üçkağıtçılık!

  4. #24

    Üyelik tarihi
    Haziran.2018
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1
    Teşekkür / Beğen
    merhaba arkadaşlar bende yeni üye oldum foruma 2015 1.5 EDC icon capturum var bende haritaları en son sürüm yapmak istiyorum yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler .

  5. #25
    hayalet34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2016
    Yaş
    38
    Mesajlar
    270
    Teşekkür / Beğen
    Yeni aldığın ürünün linki varsa yazarmısın ?
    Alıntı ahmetyılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla ben o işi çözdüm. Renault Captur'a tam uyumlu Android tabanlı 8" bir cihaz aldım. Dehşet bir cihaz. Internete bağla, TV izle, youtube izle. İstediğin video formatını izle. Hem de istediğin çözünürlükte izle, donma kasma falan yok. Bir Android tablet ne yapabiliyorsa, bu da onu yapabiliyor. R-Nav'ı da söktüm koydum kutusuna. İlgilenen olursa verir geçerim. Nasılsa onda da Medi@skin yüklü üstünde.

  6. #26
    hayalet34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Haziran.2016
    Yaş
    38
    Mesajlar
    270
    Teşekkür / Beğen
    Bundan önceki aracımda Necvox marka multimedya vardı fakat radyo sorunu vardı hiç ama hiç çekmiyordu resmen.
    Mp3 dinlemekten sıkılmıştım. Sonra söküp atmaya az kala arabayı elden çıkarttım
    Bu sizin kullandığınız üründe radyo sorunu varmı?
    Alıntı ahmetyılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla ben o işi çözdüm. Renault Captur'a tam uyumlu Android tabanlı 8" bir cihaz aldım. Dehşet bir cihaz. Internete bağla, TV izle, youtube izle. İstediğin video formatını izle. Hem de istediğin çözünürlükte izle, donma kasma falan yok. Bir Android tablet ne yapabiliyorsa, bu da onu yapabiliyor. R-Nav'ı da söktüm koydum kutusuna. İlgilenen olursa verir geçerim. Nasılsa onda da Medi@skin yüklü üstünde.

  7. #27
    ahmetyılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2014
    Yaş
    50
    Mesajlar
    164
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı hayalet34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bundan önceki aracımda Necvox marka multimedya vardı fakat radyo sorunu vardı hiç ama hiç çekmiyordu resmen.
    Mp3 dinlemekten sıkılmıştım. Sonra söküp atmaya az kala arabayı elden çıkarttım
    Bu sizin kullandığınız üründe radyo sorunu varmı?
    Ben orjinal anteni söküp yerine köpekbalığı yüzgeci tipi anten takmıştım, onun çekim gücü azıcık daha az olacak bazı frekanslarda bazen biraz cızırtı yapıyor ama onu R-Nav zamanında da yapıyordu. Şimdiki cihaz newfron marka ve gayet güzel ve kullanışlı bir radyo uygulaması var. Bu cihazın ses çıkışı orijinal R-Nav'a göre daha güçlü ve dolgun sesli. Zaten hoparlörleri de Hertz marka güçlü hoparlörler ile değiştirdim. Arabada Subwoofer varmış gibi ses veriyor. Halbuki yok.

    Üstünden çıkan hoparlörleri bi görseniz. Resmen plastik oyuncak. Onlardan sağlıklı ses gelmemesine şaşmamak lazım zaten.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •