• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Stepway'a Makyaj Mı Geliyor...

ataman67

Ataman YÜCESAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
510
Tepkime puanı
0
Puanları
0
i6091554_428862-268834859887535-1318908783-n.jpg

i6091555_524295-268834883220866-291349740-n.jpg

i6091556_552652-268834869887534-857751221-n.jpg
i6091557_200675-268834903220864-859189025-n.jpg
i6091558_198917-268834893220865-974931191-n.jpg
i6091559_404089-268834919887529-1063060735-n.jpg

i6091600_7.jpg
 
Buyur burdan yak,çok güzel olacağı kesin...:)
 
reno -Daciada şaşırdı, ıkıde bı makyaj yapıyo, alanları hasta edıyo... :cool:
Dustero mun dışına ciddi makyaj yaparlarsa, canım çok sıkılır beya... :bant
 
Son düzenleme:
Güzel olucağa benziyor :eyv
 
panjur bir de tamponlar değişikliği kasa aynı :eyv
 
Jipe benzemiş
 
ilk olarak paris motorshowda görücüye çıktı bu makyajlı kasa yanılmıyorsam :) bence eskisi kadar buda çok hoş olmuş, bu arada resimleride bi günceller misiniz gözükmüyorda :)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst