2010 model symbol aracımda soğutma suyu eksiltmesi

kaptanali

Kayıtlı Üye
34-İstanbul
Katılım
16 Şub 2024
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Puanları
3
Merhaba aracımda soğutma suyu eksiltmesi yaşıyorum. Ustaya gösterdim herhangi bir kaçak yok dedi. Kapaktan olabilir diye kapağı değiştim yine eksiltme var. Bildiğiniz ve güvendiğimiz bir usta varsa göstermek istiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,526
Tepki puanı
1,675
Puanları
113
Yaş
55
Kalorifer peteğine ve tüm borulara varıncaya kadar kontrol edilmeli, conta yakıp yakmadığı kontrol edilmeli, bir çok nedenden su eksiltebilir...
Hangi yakada oturuyorsun onu da belirtirsen sağlam ustası olanlar yardımcı olabilir, Anadolu yakasında Maltepe Güven Altan Renault yetkili servisini önerebilirim...
 
  • Beğen
Tepkiler: nc13

kaptanali

Kayıtlı Üye
34-İstanbul
Katılım
16 Şub 2024
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Puanları
3
Kalorifer peteğine ve tüm borulara varıncaya kadar kontrol edilmeli, conta yakıp yakmadığı kontrol edilmeli, bir çok nedenden su eksiltebilir...
Hangi yakada oturuyorsun onu da belirtirsen sağlam ustası olanlar yardımcı olabilir, Anadolu yakasında Maltepe Güven Altan Renault yetkili servisini önerebilirim...
Teşekkür ederim bilgi için Avrupa yakasında Küçükçekmece tarafında ikamet ediyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: *USTA

nc13

Kayıtlı Üye
34-İstanbul
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
4
Tepki puanı
3
Puanları
3
Merhaba aracımda soğutma suyu eksiltmesi yaşıyorum. Ustaya gösterdim herhangi bir kaçak yok dedi. Kapaktan olabilir diye kapağı değiştim yine eksiltme var. Bildiğiniz ve güvendiğimiz bir usta varsa göstermek istiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Naçizane bilgi vereyim. Tüm hortumları kuru bir bezle kontrol etmen lazım. Kaloriferden iç kısmada akabilir döşeme altında girintili yerlerde birikir yada dışa akabilir, en sıkıntılı yer burası gögüs konsol tam ortasında, ufak tefek biri koltukları geri çekip konsol alt kapakları açıp kontrol edebilir konsol sökmeye gerek yok. Gelelim basit yerlere, kaput altında genelde radyatör yanlardan yada hortum bağlantı yerinden kaçak yapar, diğeri westinghausa yakın yerde hortumun ortasında bir hava memesi var plastik bu çok bozulur kaçak varsa buraya R9 Torosta kullanılan metali var ara bir T gibi onu metal kelepçe ile tak ucuza hallolur, diğeri Radyatör pervane altında ana hortum kelepçeden kaçırabilir, diğeri termostat conta bozuktur kaçak burdan motora damlar buhar olur belli olmaz termostat etrafında antifiriz rengi varsa termostat bozuktur değişecek kaçalta durur ama kaçak termostattan çok olursa tam altında krank sensörü varr bunada zarar verebilir. Diğeri hortumlardan birinda iğne ucu bir delik varsa burdan kaçar. Kapak conta son çaredir, yedek depoda yağ yoksa yağdan suya kaçak yoktur, motor yağında beyazlama ve su yoksa sudan yağa kaçak yoktur. Genelde 2 radyatör var burdan olur, hortum eskir çatlar yada bağlantı yerlerindendir. En son ve garantilisi fotoselli bir sıvı var yeşil renkli yağ ve su kaçağı için kullanılır, karanlıkta parlar bunu mor para floresanında gündüzde görebilirsin, aklıma gelenler bunlar. Geçmiş olsun.
 
Üst