servis sıkıntısı

zaferderin

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
merhaba;

Bir ay önce oto pazarından 2008 model 1.5 dizel clio 3 araç aldım.Aracı 1 aydır hiçbir sıkıntısı ve şikayeti olmadan kullanıyorum.Arac ile ilgili geçmişe dönük hiçbir bakım ve onarım bilgisi olmadığından orijinal reneult servisine götürüp baktırmak istedim.Sonuçta bu arabayı kullanacağım ve 2 yaşında bir kızım var eksiği gediği neyse kendi servisinde bakılsın tamamlansın ve herhangi bir sorun sıkıntı yaşamayım dedim.Aracımı bu sebeple reneult mais servisine götürdüm.Aracın km si 188000 olduğundan ve geçmişe yönelik bir bilgimde olmadığından tiriger kayışı dahil eksik gedip nesi varsa değişsin bütün ağır bakımları yapılsın dedim.Sonuç olarak pazartesi sabah servise verdiğim aracı aynı gün öğlen 16:00 da teslim aldım.Tiriger kayışının değiştiği bütün filtlerin değiştiği yağının değiştiği koruyucu madde koyulduğu ve 60000 km ye kadar arkama bakmadan gidebileceğim bilgisi ile,1780 tl lik bir fatura ödeyerek aracımı teslim aldım fakat eve dönerken 20 km bile olmadan aracımın motorundan acayip sesler gelerek yolda kaldı.Kaskomun çekicisi vaastasıyla servise geri çektirdim.Şimdi servistem bana diyolarki aracın motorunda arıza var krank mili değişecek önceden adi motor yağı kullanıldığı için tortu olmuş falan birde benden işçilik talep etmeyeceklermiş.Sizce bu durum normal bir durummu??motorla ilgili hiçbir bilgim olmadığı için sizden yardım bekliyorum.böyle bişi olabilirmi servis benden tekrar ücret talep edebilirmi bu durum normalmi ??Yardımlarınızı bekliyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim.....zafer...05553083688
 

selim_ugur

Selim Uğur ŞAHİNTÜRK,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2013
Mesajlar
4,686
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
merhaba;

Bir ay önce oto pazarından 2008 model 1.5 dizel clio 3 araç aldım.Aracı 1 aydır hiçbir sıkıntısı ve şikayeti olmadan kullanıyorum.Arac ile ilgili geçmişe dönük hiçbir bakım ve onarım bilgisi olmadığından orijinal reneult servisine götürüp baktırmak istedim.Sonuçta bu arabayı kullanacağım ve 2 yaşında bir kızım var eksiği gediği neyse kendi servisinde bakılsın tamamlansın ve herhangi bir sorun sıkıntı yaşamayım dedim.Aracımı bu sebeple reneult mais servisine götürdüm.Aracın km si 188000 olduğundan ve geçmişe yönelik bir bilgimde olmadığından tiriger kayışı dahil eksik gedip nesi varsa değişsin bütün ağır bakımları yapılsın dedim.Sonuç olarak pazartesi sabah servise verdiğim aracı aynı gün öğlen 16:00 da teslim aldım.Tiriger kayışının değiştiği bütün filtlerin değiştiği yağının değiştiği koruyucu madde koyulduğu ve 60000 km ye kadar arkama bakmadan gidebileceğim bilgisi ile,1780 tl lik bir fatura ödeyerek aracımı teslim aldım fakat eve dönerken 20 km bile olmadan aracımın motorundan acayip sesler gelerek yolda kaldı.Kaskomun çekicisi vaastasıyla servise geri çektirdim.Şimdi servistem bana diyolarki aracın motorunda arıza var krank mili değişecek önceden adi motor yağı kullanıldığı için tortu olmuş falan birde benden işçilik talep etmeyeceklermiş.Sizce bu durum normal bir durummu??motorla ilgili hiçbir bilgim olmadığı için sizden yardım bekliyorum.böyle bişi olabilirmi servis benden tekrar ücret talep edebilirmi bu durum normalmi ??Yardımlarınızı bekliyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim.....zafer...05553083688


Öncelikle kendinizi http://www.renaultfanclub.com/renault-fan-club-uye-tanitimlari/ tanıtırsanız sevinirim, geçmiş olsun, bu şikayetınızı hemen renault müşteri ilişkilerine şikayet eden kendi hatalarıda olabilir, 20 km gittikten sonra bozulması bana mantıksız geliyor
 

osscan

Özcan ÖGÜL,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
2,634
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Bence hemen maisi arayip olayi anlatin. Servis hatasini kabul etmeyebilir ancak mais kabul ettirir :)
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,153
Tepki puanı
77
Puanları
48
Geçmiş olsun.
 

zaferderin

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
şimdi servisten aradılar.Kırank mili 3 adet piston değişmesi lazım arabaya yarı motor yapılacak diyorlar ve bunun sebebi olarak bizim hatamız yok önceden kullanılan kötü yağlardan dolayı kırank mili aşınmış ve arızaya sebep olmuş diyolar.1880000 km de bi aracın kırank mili nasıl aşınabilir.6000 tl masraf çıkar diyolar sizden işçilik almıycaz diyolar.sizce doğrumudur ve bu durum normalmi ??benim şansızlığımmı acaba
 

bambam11

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
807
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
188bini 18bin gibi söylemişsiniz. reno için 188 bin bence çok.

servisin dediği doğru olabilir ama bence triger ayarını iyi yapamamış da olabilirler. 600 tl lik işi garantili olsun diye 1700 liraya serviste yaptırıyorsanız bir artısı olmalı. ama maalesef reno servisleri yağ değişimi yapmayı bile bilmiyorlar. benim 10bin bakımında fazla yağ koymuşlar ki fazlasının zarar olduğu her yerde yazıyor
 

kuzgun_00

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
188bini 18bin gibi söylemişsiniz. reno için 188 bin bence çok.

servisin dediği doğru olabilir ama bence triger ayarını iyi yapamamış da olabilirler. 600 tl lik işi garantili olsun diye 1700 liraya serviste yaptırıyorsanız bir artısı olmalı. ama maalesef reno servisleri yağ değişimi yapmayı bile bilmiyorlar. benim 10bin bakımında fazla yağ koymuşlar ki fazlasının zarar olduğu her yerde yazıyor

2011 megane3 kullanıyorum 195.000 km de 150.000 km kullandım şimdiye kadar standart bakım dışında servise gitmedi aracım bana servis hatası gibi geliyor benzer bir olay citroen servisinde başıma geldi ben masraflarımı servise ödettirdim bu arada ben almanyada yaşıyorum türkiyede nasıl servislerin hatayı kabul edip etmedikleri hakkında bir bilgim yok, (sorunun kimden kaynaklandığını saptlamak çok zor oluyor)
 

RedFoX

Levent
Süper Moderator
14-Bolu
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
3,465
Tepki puanı
62
Puanları
48
Yaş
38
şimdi servisten aradılar.Kırank mili 3 adet piston değişmesi lazım arabaya yarı motor yapılacak diyorlar ve bunun sebebi olarak bizim hatamız yok önceden kullanılan kötü yağlardan dolayı kırank mili aşınmış ve arızaya sebep olmuş diyolar.1880000 km de bi aracın kırank mili nasıl aşınabilir.6000 tl masraf çıkar diyolar sizden işçilik almıycaz diyolar.sizce doğrumudur ve bu durum normalmi ??benim şansızlığımmı acaba

Nerden biliyorlarmış kötü yağ kullanıldığını.. Servise vermeden önce gayet sağlammış aracınız 1 ay kullanmışsınız ?
Konuyu ya tüketici haklarına yada Renault maise şikayet edin araştırılsın arıza sebebi..

* İşçilik niye almıyorlarmış ??
* Krank mili yağsızlıktan aşınır. oda araçta hiç yağ kalmaz ise.
* Motor benzinli olsaydı o 188.000 km için çok erken diyebilirdim ama dizel tamamen şansınıza kalmış malesef Renaultun dizelleri 150.000 den sonra ne yapacağı belli olmaz. Tabi bu kullanımdan kullanıma değişir. (enjektörler filtre yağ bunlar zamanında bakımı yapılması gereken parçalar. )


Servisden aracı aldığınızda göstergelerde yağ uyarısı varmıydı veya giderken ?
Kaldığınız yerde aracın altında yağ akıntısı varmıydı ?
Servisten çıktığınızda aracınızda hissedilebilir bir güç kaybı varmıydı ?


Birde not olarak servis faturanızda yağ pompası değişimi varmı ?
 
Son düzenleme:

Aytskal

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2015
Mesajlar
249
Tepki puanı
0
Puanları
0
Çok geçmiş olsun keşke arabayı o servise tekrar götürmeyip maisin başka bir servisine baktırsaydınız...Sonuçta bir ay sorunsuz kullanmışsınız...Eski yağdan arıza ?? Bilen arkadaşlar daha iyi yorum yapacaktır ama bana hiç mantıklı gelmedi...
 
Üst