Yetkili Servis Şikayet Bölümü...

AYSE EKER

Bayan Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
mail attım müşteri hizmetleri ile konuştum hiç bir cevap ve dönüt yok
 

AYSE EKER

Bayan Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Tem 2015
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
başvuruların hiçbiri değerlendirmeye alınmadı
 

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,527
Tepki puanı
1,675
Puanları
113
Yaş
55

Runo102

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Bugün servise gittim önceden randevu almıştım. Başka latitude kullanıcılarından öğrendiğim ücretsiz güncelleme için gittim ama bu işlemin ücrete tabi olduğunu söylediler. Önceki gidişimde bu işi halledeceklerini söylemişlerdi ve ücret talep edilmemişti.
 

yek.usak

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Ankara Sistem 2 yetkili servis görevlisinin verdiği yanlış bilgiden dolayı oluşan mağduriyetimizi, servis müdürü Tacettin Çelik Bey ile görüşerek hallettik.
 
Son düzenleme:

avukat1907

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Haz 2015
Mesajlar
157
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Usta, 3 gün demişsinde ben basit bir parça için dahi 1 ay bekletildim. İzmir Yaşar da en son Maise şikayette bulundum parça 2 günde geldi. Maalesef Servisler ağır, bahane çok. Subaru da adamlar Japonyadan parçayı 20 günde getirtip takmışlardı. Renault Servisleri nasıl olsa çok satıyoruz garantili araçlar bize mecburlar, gibi düşünceye sahipler. Gereksiz parça değişimi yapmışlardı mesala.
 

Befe

Süper Moderator
41-Kocaeli
Katılım
4 Şub 2016
Mesajlar
5,128
Tepki puanı
58
Puanları
48
Geçmiş olsun.
 
Üst