Sayfa 1 Toplam 10 Sayfadan 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 91 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: RFC İzmir 7 Nisan Buluşması

  1. #1
    Melih LALE
    *MELiH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.550
    Teşekkür / Beğen

    RFC İzmir 7 Nisan Buluşması

     
    Evet Arkadaşlar Fazla yaz sezonu yaklaşmadan bi buluşma yapalım yeni üyelerimizi görelim, Tanışalım. Bu hafta sonu hava çok iyi hemen jet hızıyla bi buluşma yapalım.

    Yer : Forum Bornova Önü Otoban KöPrü Altı.
    Saat : 17:30

    Her türlü Soru sorun Yer tarifi için bana ulaşabilirsiniz.

    BULUŞMA YERİ GOOOGLE MAPS LİNKİ :

    http://g.co/maps/ans8a

    Katılımcılar:

    1.*MELİH
    2.Oyunbozan
    3.Karado
    4.Cehennemli
    5.ecto_ege
    6.kene
    7.Burak Aslan
    8.ilkay (1.4 cliocu)
    9.Serhan1991
    10.MetinTekin
    11.purmol666
    12.ihsan35
    13.
    14.
    15.





    Liste güncellenecektir.
    __________MELIH LALE

    Soru ve Sorunlarınız için : adminmelih@renaultfanclub.com

  2. #2
    Murat ŞATIRLAR-BORNOVA
    karado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    485
    Teşekkür / Beğen
    7 nisan için güncel hem otoban çıkışı ulaşım yönünden herkese kolaylık olur
    ramazan sen de fotoğraf makinasını getirirsin kardeşim, güzel güzel foto çekeriz inşallah
    --------1998 UNO 1.4 70 S (2009-2011)
    --------2002 CLİO RXT 1.4 16V 98 HP (2011- NİSAN 2013)
    --------2006 SCENİC DYNAMIQUE 1.6 16V 115 HP ( MAYIS 2013-MART 2014)
    --------2006 FORD FOCUS C-MAX 1.6 110 HP CVT (MART 2014 - MART 2016)
    --------2012 RENAULT MEGANE SPORT TOURER 1.5 DCI 110 HP (MART 2016-

  3. #3
    Burak Yılmazer
    *Burak Yılmazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4.893
    Teşekkür / Beğen
    İzmir büyüyo artık

  4. #4
    Kerem Mert BERBER
    Kerem Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2012
    Yaş
    25
    Mesajlar
    662
    Teşekkür / Beğen
    Haydi izmir Buluşmaya

  5. #5
    Melih LALE
    *MELiH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.550
    Teşekkür / Beğen
    ramazandan tereddütlü olduğum için yazmadım sorarız şimdi ona
    __________MELIH LALE

    Soru ve Sorunlarınız için : adminmelih@renaultfanclub.com

  6. #6
    Murat ŞATIRLAR-BORNOVA
    karado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Eylül.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    485
    Teşekkür / Beğen
    gelir, gelir. hem bornovada buluşucaz, hem de gelmicem dicek, yok öyle...
    üzmez bizi ramazan
    --------1998 UNO 1.4 70 S (2009-2011)
    --------2002 CLİO RXT 1.4 16V 98 HP (2011- NİSAN 2013)
    --------2006 SCENİC DYNAMIQUE 1.6 16V 115 HP ( MAYIS 2013-MART 2014)
    --------2006 FORD FOCUS C-MAX 1.6 110 HP CVT (MART 2014 - MART 2016)
    --------2012 RENAULT MEGANE SPORT TOURER 1.5 DCI 110 HP (MART 2016-

  7. #7
    Melih LALE
    *MELiH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.550
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı karado Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gelir, gelir. hem bornovada buluşucaz, hem de gelmicem dicek, yok öyle...
    üzmez bizi ramazan
    Kesin bi işi vardır
    __________MELIH LALE

    Soru ve Sorunlarınız için : adminmelih@renaultfanclub.com

  8. #8
    Melih LALE
    *MELiH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.550
    Teşekkür / Beğen
    Güncelllll
    __________MELIH LALE

    Soru ve Sorunlarınız için : adminmelih@renaultfanclub.com

  9. #9
    Kayhan KORKMAZ
    kayhan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    430
    Teşekkür / Beğen
    Fotoları bekliyoruz artık. Sezon açıldı.

  10. #10
    Melih LALE
    *MELiH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1.550
    Teşekkür / Beğen
     
    Fotolar gelicek inş Herkes görsün konuyu
    __________MELIH LALE

    Soru ve Sorunlarınız için : adminmelih@renaultfanclub.com

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •