Sayfa 1 Toplam 12 Sayfadan 123411 ... SonuncuSonuncu
Toplam 112 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: RFC Ankara Buluşması + Hediye Dağıtımı ! 22.06.2013

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    301
    Teşekkür / Beğen

    RFC Ankara Buluşması + Hediye Dağıtımı ! 22.06.2013

     
    Arkadaşlar Merhaba;
    Ankara ekibi olarak 22.06.2013 Cumartesi akşamı saat 18:00 da Yozgat bulvarındaki Forum Outlet AVM nin kapalı otoparkında buluşma düzenleyelim diye düşündük.Yemek olayını AVM içindeki restorantlardan dilediğinizden alıp yeme imkanı da var.Ayrıca Ulustan ve Kızılaydan 263 nolu ego otobüsü direk önüne kadar geliyor.Vasıta ile nasıl gelirim sorusuna da ayrıca geldiğimiz bölgelere yakın arkadaşları bizlerde toplantıya giderken alabiliriz.

    Çünkü sonraki haftalarda okulları biten arkadaşlarımız memleketlerine , tatil yapacaklar tatil yörelerine geçiş yapmaya başlayacaklar.Süre biraz kısa bu haftasonu İstanbul RFC - İnanlar Otomotiv ortak buluşmasında ANKARA ekibi için aldığım hediyeleride sizlere dağıtma imkanım olacak böylelikle..





    Adres : Forum Outlet ANKARA AVM
    Yozgat Blv No:99 Esertepe/Ankara(0312) 567 1000









    Şimdi müsaadenizle güzel bir katılım listesi oluşturalım.

    1- onur2ran
    2- EVREN TOPCU
    3- memo_16
    4- Oğuzhan
    5- Atakan
    6- Joker - Berk
    7- SuLo-48-
    8- AnılAE
    9-
    mmteSn
    10- *BuRak
    11- Ferhat Koca + 1
    12- SinanSoylu
    13- egegüneşi
    14- ZgN
    15- Sahin123
    16- Kadir Berberoğlu
    17- KuBiLaY
    18- adigeemre
    19- Cagri_06
    20- BamBam - Murat
    21- ??



  2. #2

    Üyelik tarihi
    Haziran.2013
    Yaş
    27
    Mesajlar
    72
    Teşekkür / Beğen
    Bende katılmak isterim müsadenizle etimesgutta ikamet ediyorum etimesgut eryaman batıkent bu bölgelerden gelicek olan arkadaşlar varsa beraber gitmek isterim , bu bölgeden katılacak olan yoksa yolu tam olarak bilmiyorum ama navigasyon aleti var onunla bulurum sorun değil

  3. #3

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    301
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı SuLo-48- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende katılmak isterim müsadenizle etimesgutta ikamet ediyorum etimesgut eryaman batıkent bu bölgelerden gelicek olan arkadaşlar varsa beraber gitmek isterim , bu bölgeden katılacak olan yoksa yolu tam olarak bilmiyorum ama navigasyon aleti var onunla bulurum sorun değil

    Siz çevreyolundan rahatlıkla gelebilirsiniz. Çevreyoluna cıktıktan sonra Havalimanı istikametinde devam edin. Bir süre sonra Etlik - Keçiören tabelasını göreceksiniz sağa sapın sağ tarafınıza bakın Listeye ekliyorum bekliyoruz

  4. #4
    Mustafa USTA
    T.C Vatandaşı

    *USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    33.034
    Teşekkür / Beğen
    Hayırlı buluşmlaar arkadaşlar...

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Haziran.2013
    Yaş
    27
    Mesajlar
    72
    Teşekkür / Beğen
    Teşekkür ederim mutlaka gelicem

  6. #6
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    katılmak isterdim ama o tarihte egenin serin sularına kendimi atıyor olucam

    bu arada, m olaydı o ruhsat kabını hayatta kaçırmazdım. şimdi gelir alırdım valla

    yüreğinize sağlık güzel insanlarsınız
    TRS Coupé

  7. #7

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    301
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı TRSemih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katılmak isterdim ama o tarihte egenin serin sularına kendimi atıyor olucam

    bu arada, m olaydı o ruhsat kabını hayatta kaçırmazdım. şimdi gelir alırdım valla

    yüreğinize sağlık güzel insanlarsınız
    nezaman gidiyosun kardeşim.??

  8. #8
    Semih Yağıbasan-Ankara
    TRSemih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Şubat.2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5.583
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı EVREN TOPCU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nezaman gidiyosun kardeşim.??
    kısmetse cuma sabahı 3-4 gibi çıkıyorum.
    TRS Coupé

  9. #9

    Üyelik tarihi
    Kasım.2012
    Yaş
    28
    Mesajlar
    160
    Teşekkür / Beğen
    Evren abi benim cliocuk satılmazsa kesin geliyorum bu arada dikmen çankaya tarafından filan gelecek arkadaş olursa beraber gideriz hiç problem değil

  10. #10

    Üyelik tarihi
    Aralık.2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    301
    Teşekkür / Beğen
     
    Alıntı TRSemih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kısmetse cuma sabahı 3-4 gibi çıkıyorum.

    Hayırlı yolculuklar kardeşim.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •