Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kısa farlar yardım !!!

  1. #1

    Üyelik tarihi
    Eylül.2017
    Yaş
    26
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen

    Exclamation Kısa farlar yardım !!!

     
    Arkadaşlar benim symbol'ün henüz daha bende ki 15. günü ama şöyle bir sorun var ki farlarım göstermiyor. Görüş mesafesi çok kısa kalıyor. Parlaklık ile hiçbir sıkıntı yok gayet parlak, sönük yanmıyor ama ileriyi göremiyorum bir türlü. Far ayarını 0 a getirince tam dibini gösteriyor parklardan bi farkı kalmıyor. Sizce neyden kaynaklanıyor olabilir bu durum farları mı değiştirmem lazım yoksa bu modellerin hepsi mi bu şekilde symbol'e ilk defa biniyorum. Hissiyatım farlardan değilde yükseklik ayarında bi problem olduğunu söylüyor ama far ayarı kendiliğinden bozulur mu? Çözümü nedir
    • Renault Symbol Joy 1.5 DCİ 2014

    • Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCİ 2015

    • BMW 3.16i Sport Line 2012

  2. #2
    sempati1905 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mart.2015
    Yaş
    36
    Mesajlar
    593
    Teşekkür / Beğen
    hocam far ayarı yaptır farların durumu nasıl kararma kırlenme solma varsa oda etkıler ampullerıne bak gerekırse ıyı marka al tak benm aracımda farlar on numara yanıyor aydınlatıyor bu dedıklerımı kontrolunu yap duzene gırer

  3. Teşekkür volkanyildiz Mesaja Teşekkür Etti.
  4. #3

    Üyelik tarihi
    Eylül.2017
    Yaş
    26
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı sempati1905 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam far ayarı yaptır farların durumu nasıl kararma kırlenme solma varsa oda etkıler ampullerıne bak gerekırse ıyı marka al tak benm aracımda farlar on numara yanıyor aydınlatıyor bu dedıklerımı kontrolunu yap duzene gırer
    abi farlar orijinal herhangi bi solma kararma da yok büyük ihtimal ayardan kaynaklı, elle yapmak için birkaç video izledim dün kendim uğraştım ama beceremedim dediğin gibi bi ustaya görünmek en iyisi
    • Renault Symbol Joy 1.5 DCİ 2014

    • Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCİ 2015

    • BMW 3.16i Sport Line 2012

  5. #4

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.373
    Teşekkür / Beğen
    ben de göremiyom önümü...
    açıyom uzunları..

    söverlerse sövsünler...göremiyom napiyim

  6. #5

    Üyelik tarihi
    Eylül.2017
    Yaş
    26
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı meganne Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de göremiyom önümü...
    açıyom uzunları..

    söverlerse sövsünler...göremiyom napiyim

    abi yok vallahi ben yapamıyorum onu karşıdan geleni düşünmekten
    • Renault Symbol Joy 1.5 DCİ 2014

    • Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCİ 2015

    • BMW 3.16i Sport Line 2012

  7. #6

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.373
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı volkanyildiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi yok vallahi ben yapamıyorum onu karşıdan geleni düşünmekten
    ben de öyle de..
    aklıma burnuyla oynarken , turuncu yanar yanmaz kornaya basan adamlar...
    arkama yapışıp benden yol isteyip sellektörlerle, 200 metre sonra yavaşlayıp, yine geçtiğim adamlar...

    vs..vs.. geliyo...

    açıyom........

  8. #7

    Üyelik tarihi
    Eylül.2017
    Yaş
    26
    Mesajlar
    14
    Teşekkür / Beğen
    abi onları düşünerek hareket edersem ben kesin arabayı ataşe veriririm sinirden

    ama o tür insanların farkında olanlar için yinede açmayalım be abi
    • Renault Symbol Joy 1.5 DCİ 2014

    • Ford Mondeo Titanium 2.0 TDCİ 2015

    • BMW 3.16i Sport Line 2012

  9. #8

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.373
    Teşekkür / Beğen
    Alıntı volkanyildiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi onları düşünerek hareket edersem ben kesin arabayı ataşe veriririm sinirden

    ama o tür insanların farkında olanlar için yinede açmayalım be abi
    abicim inadına yapmıyom ya...göremiyom

  10. #9

    Üyelik tarihi
    Şubat.2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3.373
    Teşekkür / Beğen
    abicim bak...afedersin ama...sonuçta bunlar gerçek şeyler....

    bi yer var..böyle içkici , ayyaş, alemci, fuhuş adamların yeri...yolun kenarı tamam mı...
    gece karşıya geçiyo falan fistan...

    gece...inan adama çarpmama 1-2 cm kaldı...

    Allah korudu beni...beni korudu...beni korudu ha..

    uğraş dur sonra bi pislik için...

    ne bilim böyle bi yol olmadığı...köpek, domuzda var...herşey olabilir...

    göremiyom arkadaş...inadına yapmıyom ki...hızımda 80...100...

    110 u geçmem hiç bi yolda...

  11. #10
    16 SG 758 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Ekim.2017
    Yaş
    21
    Mesajlar
    4
    Teşekkür / Beğen
     
    Laguna 2 var bende farklı modeller ama benim de farlarım göstermiyordu elektrikçiye anlattım durumu biraz daha güçlü yananlarından taktı. Pek bir fark olmamıştı. ben de son çare led far aldım yere doğru indiriyorum milletin gözünü de almıyor baya da aydınlatıyor öneririm abi



  12. Beğeni frudoo liked this post

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •