• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

İşte istediğim Jant ve Lastik !!! Sonunda net görüntü

EVREN TOPCU

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
301
Tepkime puanı
72
Puanları
0


Sonunda jant ve lastigin net görüntüsü elde ettim .. Mais bırak şu jantı artık piyasayaa :(


Bu arada jant : 19 inch

Lastik Michelın Sport 225-40-19


renault-fluence-sport-way-live-frankfurt-2009-107.jpg



Tam boyu için tıklayın


 
19 çok tatlı durur gerçektende.
 
Gerçektende çok güzelmiş...:eyv
Evren Türkiye'ye satışı yok mu jantların?
 
Harika duruyor,yakışır kardeşim...:eyv
 
Janta laf yok da,19'' büyük bea...
 
çok güzel jant acayip yakışır
 
Abi jant çok güzelde 19 yormazmı senin arabayı ?
 
Jant çok harika ya
 
Çok güzel, yakışır.
 
jantın görünüşü çok güzel, 16'' jant değilmi fluence'lar orijinalinde. 19 hakikaten yorucu olmaz mı büyük olduğundan
 
Geri
Üst