• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

yurtdısı RS...

Bence jantlar mükemmel olmuş...viniller haricinde de beğendim gibi...
 
Yabancılar modifyeden anlamıyolar ama arabanın içini çok güzel yapıyorlar.
 
Çoban yağı bol buldumu sağa sola sürermiş. Ben RS diye yanıyorum millet bulduğunun içine ediyor.
 
​Töbe töbe...:D
 
mundar etmişler RS'i
 
bence çok güzel olmuş
 
Araç Slovenya dan Boris SEME
@Bambam,jantlar Tomason tn1 18''
 
Tek güzel tarafı gösterge panelinin yanındaki podlar.Çok orjinal olmuşlar.
 
bazı dokunuşları güzel olmuş ama bazı noktalarda tek kelime ile berbat etmişler güzelm RS i
 
bundan anca fuar arabası olur işte :)
 
Geri
Üst