- Katılım
- 11 Eki 2010
- Mesajlar
- 3,011
- Tepkime puanı
- 185
- Puanları
- 63
- Yaş
- 40
Güzel Olmuş Eline Sağlık Usta Hayrını Gör Serhan
Sağol Haydar Abi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Güzel Olmuş Eline Sağlık Usta Hayrını Gör Serhan

Ampulüde benim zorumla aylar önce almıştı,hala yaptıracak,bugün benim üst stoplara bakarken kendi dedi ampulü aldım yaptıramadım diye,bende dayanamadım el atıverdim...Güle güle kullan Serhan...
Usta el atmasa ömür boyu yapılmazdı bu sis...![]()
Kesinlikle Katılıyorum AbiGüle güle kullan Serhan...
Usta el atmasa ömür boyu yapılmazdı bu sis...![]()
Ampulüde benim zorumla aylar önce almıştı,hala yaptıracak,bugün benim üst stoplara bakarken kendi dedi ampulü aldım yaptıramadım diye,bende dayanamadım el atıverdim...![]()
Hayırlı olsun güzel olmuş.. Birde öne yapmak lazım..![]()

Çok güzel duruyor kardeşim, elinize sağlık. Ben ön sislerle arkayı aynı anda bitirdim, senin de sıra önlere gelmiş dostum![]()
