• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Mükemmel bi williams (bulgaria)

VuRaLLy

Vural EFE,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
536
Tepkime puanı
7
Puanları
0
Yaş
34
4233357o.jpg
4233326o.jpg
4233342o.jpg
4233351o.jpg


İLAN LİNKİ Renault Clio 2.016v Williams
 
Çok iyi gerçekten... :)
 
bulgaristanda ne arabalar var çok ucuza :S çifte vatandaş olan göçmenler getiriyolardı bizim orda bi ara 350z vardı bi tanesinde :)
 
Adamlar Avrupalı,malın iyisini ucuza alıyorlar...
 
Adamlar Avrupalı,malın iyisini ucuza alıyorlar...

avrupalı olunca para birimleride değerlenmiş. 1 yeni leva 1.19 liraya denk geliyor.
bu arada aracın fiyatı da: 11,000 leva = 13,000 Lira Yapıyor.
pekde ucuz sayılmaz bulgaristana göre.
 
avrupalı olunca para birimleride değerlenmiş. 1 yeni leva 1.19 liraya denk geliyor.
bu arada aracın fiyatı da: 11,000 leva = 13,000 Lira Yapıyor.
pekde ucuz sayılmaz bulgaristana göre.
bize göre ucuz :D 13000 TL yede williams alınmaz ama en az 30-40 ı vardır burda araba zaten 4 tane var Türkiyede :D :D
 
Bulgar mulgar ama adamlar avrupalı bütün ince ayrıcalıkları kullanıyorlar
 
bu arabalar fenaa:eyv
 
Çift vatandaş olucaksın bide gelirin iyi olacak yapamayacağın şey yok bulgaristan'da :)
 
Geri
Üst