• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Erginy kullanıcısının son içeriği

  1. Katalik konvertör

    Selamünaleyküm, bende 2011 1.2 benzinli symbol var arabayı alalı 7 ay oldu 5 aydır da bu katalitik konvertör ile uğraşıyorum katalitik konvertör değişti oksijen 1 ve oksijen 2 değişti ama arıza lambası yine yanıyor başına gelen oldu mu bu sorunu nasıl çözerim LPG hiç takılmadı.
Geri
Üst