• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Arama sonuçlarınız

  1. ahmetyılmaz

    Diğerleri Hata Yapar.. Sen Yavaş Git !!

    Geçmiş olsun, allah beterinden saklasın... :(
  2. ahmetyılmaz

    --- megane 2 --- sade gÜzellİk ---

    Güle güle kullanın, kazasız-belasız inşallah... :)
  3. ahmetyılmaz

    An İtibari İle Aracınızın Fotoğrafı :)

    Oğlumla beraber Capturumuzla...
  4. ahmetyılmaz

    Captur Temizlendi...

    Peki, bu tampon korumasını sonradan taktırsak nasıl olur. Çok hoş duruyor. Bendekinde egzos borusunun hemen üstündeki bu gri bölme yok. :(
  5. ahmetyılmaz

    Koltuklarınızda poşet varmıydı ?

    Benim araçta da poşet yoktu. Ayrıca araç 9 Kilometredeydi. Normal ama, değil mi?
  6. ahmetyılmaz

    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 hp Teknik Özellikler

    Ben bu aracı aldım. Çok memnunum. Tavsiye ederim...
  7. ahmetyılmaz

    Herkese merhaba...

    İsim: Ahmet Soyisim: Yılmaz Yaş: 45 Yaşadığı Yer: Antalya Otomobilinizin Markası ve Modeli: Renault Captur 1.2 EDC Icon Meslek: Rehber Tavsiye eden: - Renault Fan Club'ı Nereden Duydunuz: Internet Extra Eklemek İstedikleriniz: Herkese selamlar, hayırlı Forumlar... Aracı satın alırken... :)
Geri
Üst