4.0.3 güncellemesini 4.1.0 yaparken kapandı, şu an logoda kaldı açılmıyor, fast 32 biçimlendirdiğim usbye ULC2_hack yükledim, 4.0.3 ün nk.bin dosyasını bulamadım 4.0.6 yı attım , ama hiç bir tepki vermiyor windowsa giremiyorum, yardımcı olabilir misin hocam