• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Arama sonuçlarınız

  1. bthn00

    5 koltuklu Kangoo Maxi Ekip

    - Güzel Bir Model Bayaa'da Geniş Gözüküyor :)
  2. bthn00

    Welly Renault Megane 3 HB Diecast 1:24

    @*USTA Teşekkürler Mustafa Abi Dizel Candır :D @Baki Cali Teşekkürler Renault Model Kolleksiyonu Yapmaya Başladım Artık :) Abi Fluence Var Ama Ölçeği Küçük Ve Daha Büyük Boyutlarda Yok Sanırım :) @KaRaHaN Teşekkürler Abi , Reşat Abinin 26 RS'e Benzettiği Diecast'ta Çok Hoş :)
  3. bthn00

    Welly Renault Megane 3 HB Diecast 1:24

    - Dün aldığım bir diecast modeli sizlerle paylaşmak istedim araç 1:24 ölçek megane 3 detaylar oldukça tatmin edici direksiyondan tekerleklere yön verme kaput ve ön kapıların açılabilmesi gibi ayrıca vişe çürüğü rengide onu güzel gösteren detaylardan birisi megane 3'ü olanların kaçırmaması...
  4. bthn00

    Cilosport

    Hoşgeldiniz keyifli forumlar :)
  5. bthn00

    Biraz Değişiklik Yaptık.(43 HP 043)

    - Halil abi her rni konusu açtığında hep güzel projelerin var maşallah HP Broadway RNİ böyle bir sahibi olduğu için çok şanslı :D Amerikan parklardaki maviler hoş bir görüntü yaratmıyor ayrıca arka tamponda fazla çizik var sanırsam sürttürmeden dolayı :) Bazı eksiklikleride giderirsen kusursuz...
  6. bthn00

    Selam Renault 9 rn 1.4 i 97 model araç aldık. foruma üye olmasak olmazdı tanışalım.

    - Aramıza hoşgeldiniz keyifli forumlar nedret abininde dediği gibi RNİ Candır :)
  7. bthn00

    Gururla Geçen 1 Sene :)

    - Maşallah kerem abi kazasız belasız nice flash'lı yıllara :)
  8. bthn00

    RFC 2014 - Mayis Ayının Aracı Oylaması

    - Katılımcılara Başarılar Faz 2 Meganeyi Çok Beğendim Oyum Ondan Yana :)
  9. bthn00

    - Megane 3 RS Trophy İzmirde

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ermatline-megane-rs-2.0-trophy-164758263/detay
  10. bthn00

    Renault 11 Rainbow Projesi

    - Maşallah Rainbowumuza :D
  11. bthn00

    25 Binde Megane 2

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-turkiyede-tek-emsalsiz-sadece-ve-sadece-17000-km-de-157489216/detay buda güzel duruyor :)
  12. bthn00

    25 Binde Megane 2

    - Genelde şirket aracı olarak kulllanılan megane'lerda bu kadar düzgünün görmemiştim çok güzel duruyo maşallah verilen paraya değer :) http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-turkiye-de-tek-full-plusfull-25.700-de-sifir-ayarinda-158724271/detay
  13. bthn00

    Espace'ye Şahin Farı Ve Izgarası Takan Adam

    Katılıyorum tr'de 89 model espace çok çok az olduğundan parça sıkıntısı çekiliyor olabilir ama parça sıkıntısını bu şekilde gidermek biraz kötü olmuş :D
  14. bthn00

    RFC 2014 - Nisan Ayının Aracı

    - Tebrikler.. :)
  15. bthn00

    RS Çakması :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-turkiyede-tek-gumruk-cikisli-70.000-km-de-hatasiz-150165038/detay Güzel Bir Araca Benziyor Alınıp Üstünde Uğraşılıp RS'ye Benzetilebilinir :)
  16. bthn00

    Espace'ye Şahin Farı Ve Izgarası Takan Adam

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-renault-acil-satilik-1989-gumruk-cikisli-renault-espace-154567819/detay Ne Diyeyim Yorumlar Sizde :D
  17. bthn00

    Clio 4 RS Piyasadaa :)

    Bu Clio 4 RS , Zaten Clio 4'lerde sport veya gt line yok o meganeler için geçerli bu mais'in değil sanırsam maisin sattığı arac :)
  18. bthn00

    R9 Taban Halısı Değişimi

    - Heyt Be Eski RNİ'cilerden Kmi Kaldı :D nedret abi çok meraklı bu işlere güzelde yapıyor yaptırıyor EN 310 çok sevdiğim bir rni'siydi nedret abinni adeta sanki sene 97 :D maşallah nedret abinin yaptığı tüm araçlar süper :)
Geri
Üst