Memnun ayrılmanıza sevindim. Otomatik şanzımanlar eski nesiller kadar pürüzsüz değil maalesef. Ama artıları daha fazla eskiye göre, daha performanslı ve daha az tüketime sahip olmaları tercih edilmelerine neden oluyor. Bmw'nin son ZF şanzımanında bile 1-2 geçişlerinde hissettiğiniz olabiliyor.