Herkese selamlar ehliyetimi yeni aldım acemiliği atmak adına clio almayı düşünüyoruz . alacağımız araçta kima olsun istiyoruz bir tek faz 1 de bildiğim kadarıyla rxt de var başka hangi paketlerde ne özellikler var ? bilgisi olan birisi veya önerisi yardımcı olabilirse çok çok dua ederim şimdiden...