Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba araç P ve N de iken hiçbir sorun yok.Dediğinizi denedim devir düştükten sonra D ve R ye alışımda aynı şekilde sorun devam ediyor.Tork konvertöründen şüpheleniyorlar.
Merhabalar evet motor ve şanzıman kulaklarını bu süreçte yeniledim bir çözüm olmadı.
Herkese merhabalar.Aracımda şanzımandan kaynaklandığını düşündüğüm bir sorun var.Araç park konumundayken P ve N de hiçbir sorun yok.Frene basıp R veya D ye aldığımda motor yerinden çıkacakmış gibi veya araç stop etmeyle etmeme arasında kalmış gibi tüm aracı çok yüksek bir titreşimle...