• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

aux girişi çalışmıyor

  1. Renault Symbol Aux Çıkışı Çalışmıyor

    Merhaba, Aracım 2010 Symbol 1.5 dCi. Aracımdaki müzik çaların sağ tarafında AUX girişi mevcut. Buna istinaden CD'den müzik dinlemek yerine iphone'dan dinliyeyim dedim gidip AUX kablosu aldım. Kablonun bir ucunu iphone'a takıp müzik açtım diğer ucunu da aracın AUX girişine taktım fakat...
Geri
Üst