• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

bobini

  1. LPG'li Kullanımda Buji / Ateşleme Bobini Kombinasyonu Hakkında

    Merhaba arkadaşlar, 140.000 km'deki 2003 Megane 2 1.6 16v BVA Lpg'li aracımı yeni yeni tanımaya başlıyorum. Megane 2'de Güncel olarak hangi Buji ve Ateşleme bobini kombinasyonunu kullanıyorsunuz ve memnun musunuz? Bir sorun yaşamamakla beraber şuan araçta yeni taktırdığım Renault marka tek...
  2. Atesleme bobini

    Arkadaslar herseyi duzelttik derken şimdi de bizim ki teklemeye basladi enjektorler bujiler derken son karar atesleme bobini :pislik devir saati 3500 4000 i gecince elektronik ariza lambasi yaniyor ve motorun sesi tamamen degisiyor. Yolda giderken gazlayinca da gazi kesip veriyo sizce bu...
Geri
Üst