• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

clio 4 1.2 tce

  1. Clio 4 Multimedya Ekranı

    Selamlar, Başka bir konunun altına mesaj olarak yazmıştım lakin eski bir konuymuş. Güncel olarak tekrardan yazmak istedim. 2013 model, Clio 4 1.2 TCE benzinli Icon paket aracım var. İzmir'de bir multimedya ekranı taktırmak istiyorum. Halihazırda takılı orijinal ekranı iyice yavaşladı ve...
Geri
Üst