• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

cubuk

  1. Ateşleme Cubuk arızası

    Arkadaşlar bugün alışverişe giderken aracım gaz yememeye başladı ilk başta korktum otomatik şanzımanda bir şeyler oldu diye sonra ağır ağır sanayiye gittim. usta baktı 2 ateşleme cubuğunun bozuk olduğunu söyledi. yenisini taktık ve düzeldi. Tanesi 65 TL 130 TL ye mal oldu ve 10 tl işçilik aldı...
Geri
Üst