• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

dernek clio

  1. Clio Derneği

    Merhaba arkadaşlar.. Vos vos dernekleri gibi biz de bir Clio derneği kursak ne güzel olur :)) Ciddi anlamda bir fikir paylaşıyorum sizinle.. Ne dersiniz ? Admin ve moderator arkadaşlar da fikir beyan ederlerse sevinirim... bir yerlerden başlamak gerek sonuçta... Düşünsenize 20-30-50...
Geri
Üst