• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

evlat

  1. Ve Evlat Geldi...

    Merhaba arkadaşlar kısa süre önce aranıza katılmıştım aracımın yakın zamanda geliceğini söylemiştim ve beklenen gün aracım geldi. Dk 1 gördüğüm anda tır üzerinde resimlerini çektim, yalnız aracımı henüz teslim alamadım Temmuz 1 itibariyle tekrar bandrol ödememek için 1 Temmuza kadar Renault'da...
  2. ahtapot

    Baba & Evlat :) LAGUNA3 & CLİO4

    Bugün asf'de güzel bir manzara yakalama şansım oldu bu güzel manzarayı sizlerle paylaşmak istedim..
Geri
Üst