• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

frenlerimden

  1. ardadrmz

    Frenlerimden hava sesi geliyor...(westinghause nedir?)

    Arkadaşlar yaklaşik 1 haftadir her frene bastiğimda bir hava sesi geliyor ve frenler çok zayif ustaya sorduğumda balatalarin yeni ondan falan demisti..bugun ustaya gittim westinghause sisteminde sorun var dediler.işçilik 80 tl parçaya da 125 tl istedi fiyat nasil sizce forumda sormadan...
Geri
Üst