Arkadaşlar aracı alalı daha 1 gün oldu ama aşağı yukarı bişiler kendini belli etti :)
Tabi bu yazacaklarım tamamen kendi fikirlerimdir.Her türlü iyi kötü eleştriye saygı duyarım :)
Tabi şunu da göz önünde bulundurmak lazım bundan önce 220 bg lik bir MINI vardı :)
Pozitif olanlar :
1-) Rahat...