• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

kameramı

  1. Polis Video kameramı kullanıyor ?

    Bugun sabah saat 10:00 civarında Konya Afyon karayolunda ilerlerken ekip aracı farkettim yol 110luk max 121 kmh hız sınırı var.. benim hızım 110-120 arası biseydi hız sınırını aşmamıştım Ve Kemerim baglıydı ekipten bi Polisin elinde video Kamera gibi bişey vardı karsıdan gelirken beni cekti ben...
Geri
Üst