• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

manuel mod

  1. EDC 1. Viteste sarsıntı(manuel kullanimda)

    Arkadaşlar selamlar, öncelikle 1.2 120 HP EDC capturla(araç 2013, 166 binde) aranıza yeni katildim. EDC kullanımıyla ilgili arastirmalarimda yoğun trafikte manuel vites kullanımının daha faydalı olacağı kanısına vardım. Fakat dur-kalklarda yani yoğun trafikte manuel 1. Viteste ilerlerken...
Geri
Üst