• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

reno12

  1. Meqqy_19

    Bi garip renault 12'de Çorum'dan :)

    Geçen gabirim toros konusunda lafı geçmişti Halil abi çek bi foto getir demişti Halil abiyi kırmayım getireyim dedim.. Kendisi bizim üst sokakta duruyor :) Yaklaşık 1 ay önce filan çalışıyodu şimdi çalışıyormu bilmiyorumda tekerler de hava var büyük ihtimal çalışıyodur :) işte yılların...
Geri
Üst