• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

sattıewlat

  1. KEREM

    EE coupemi sattım 2 ewlat aldım =)

    EE coupemi aldıktan sonra babamla bikaç sıkıntı yaşadık we artık dayanamadı tek kapılı arabaya binmem dedi we ona 2000 Model Megane HB aldık , araç 160binde fakat en ufak bir boyası dahi yok , şimdiye kadar cam suyuna kadar bütün herşeyi yetkili serwiste konulmuş sanayi yüzü görmemiş bir araba ...
Geri
Üst