1.5 dci edc egzoz sistemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tuky
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tuky

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
143
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
Aracım şuan kazalı. Yaptırdıktan sonra egzoz sistemine el atmayı düşünüyorum. Varex gibi vanalı veya susturucu iptali katalizör iptalı valf iptali. Veya supersprint gibi şeyler düşünüyorum. Yüksek devirlerde içeriye araç gerçekten benzinli araba gibi ses veriyor. Çok hoşuma gidiyor. Zaten performansı sporluğu sertliği seven insanımdır. Ama şimdi egzoz tesisatını değiştirince. Karbondioksit salınım oranları değişirmi araca ne gibi faydası olur ne gibi zararı olur. Fiyat 2.000lira maksimum

birde 1.5 dci edc otomatikleştirilmiş şanzıman 270 tork kaldırabiliyormuş galiba en fazla bu yuzden yazılımlada dip dibe geliyor bu oranları. Yani olurmu olmazmı
 
Son düzenleme:
Aracım şuan kazalı. Yaptırdıktan sonra egzoz sistemine el atmayı düşünüyorum. Varex gibi vanalı veya susturucu iptali katalizör iptalı valf iptali. Veya supersprint gibi şeyler düşünüyorum. Yüksek devirlerde içeriye araç gerçekten benzinli araba gibi ses veriyor. Çok hoşuma gidiyor. Zaten performansı sporluğu sertliği seven insanımdır. Ama şimdi egzoz tesisatını değiştirince. Karbondioksit salınım oranları değişirmi araca ne gibi faydası olur ne gibi zararı olur. Fiyat 2.000lira maksimum

birde 1.5 dci edc otomatikleştirilmiş şanzıman 270 tork kaldırabiliyormuş galiba en fazla bu yuzden yazılımlada dip dibe geliyor bu oranları. Yani olurmu olmazmı


EDC şanzıman başlı başına zaten fabrika hali ile bile riskli bir şanzımanken,arıza oranı yüksek tamir maaliyeti olağanüstü yüksekken üzerine 270 değil 250 torque sınırlı bu şanzımanın motoruna yazılım attırmak bence çok akıllıca bir adım olmaz.

yazılım için yorum yapmak istemiyorum, profosyonel ellerde, sınırlar aşılmadan, akılcı bir şekilde sürerek zararı olmayacağına eminim ama edc ve dsg şanzımanlarında ben bana bedava yapacaz deseler yok derim çünkü zayıf halka motor,beyin yada yazılım değil şanzımanın takendisi
 
Aracım şuan kazalı. Yaptırdıktan sonra egzoz sistemine el atmayı düşünüyorum. Varex gibi vanalı veya susturucu iptali katalizör iptalı valf iptali. Veya supersprint gibi şeyler düşünüyorum. Yüksek devirlerde içeriye araç gerçekten benzinli araba gibi ses veriyor. Çok hoşuma gidiyor. Zaten performansı sporluğu sertliği seven insanımdır. Ama şimdi egzoz tesisatını değiştirince. Karbondioksit salınım oranları değişirmi araca ne gibi faydası olur ne gibi zararı olur. Fiyat 2.000lira maksimum

birde 1.5 dci edc otomatikleştirilmiş şanzıman 270 tork kaldırabiliyormuş galiba en fazla bu yuzden yazılımlada dip dibe geliyor bu oranları. Yani olurmu olmazmı

Merhaba, dizel ve otomatik araçtan eksoz sesi almak çok kolay olmayacaktır bu yüzden yurtdışında uygulamalar varsa bunları incelemenizi öneririm öncelikle. eksoz sisteminiz üzerinde değişikliği orjinalini kesip kenara koyarak yaptırın çünkü partikül filtresi başınızı ağrıtabilir. Yazılım içinse bende 14 aydır edc fluence kullanıyorum 2012 model herhangi bir sorun yaşamadım şu ana kadar aracım 58bine geldi 30 bin km'de idi yaptığımda. Yapılan işlemle orjinal sağlıklı bir araçta +20ps +50Nm güç ve tork artışı sağlanıyor.
 
Geri
Üst